چین‌لینک، یک توکن آینده‌دار در بازار کریپتو

به این ترتیب، پیش‌بینی می‌شود ارزش توکن چین لینک (LINK) در آینده‌ی نزدیک به میزان قابل توجهی افزایش یابد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ چین لینک (LINK) یک نام مهم و برجسته در میان «اوراکل‌های غیرمتمرکز» است. با توجه به نیاز روزافزون قراردادهای هوشمند به داده‌های خارج از بلاک‌ چین و افزایش شدید تقاضا برای توکن‌سازی از سوی شرکت‌های فعال در این حوزه، چین لینک در سال 2023 می‌تواند به توکن بسیار مهم و پرطرفداری تبدیل شود.





منبع


|

چین‌لینک، یک توکن آینده‌دار در بازار کریپتو


آیا این خبر مفید بود؟

به گفته‌ی مسئولان شرکت چین لینک، در 6 دسامبر (15 آذر) سال جاری امکان سهامگذاری به وسیله‌ی این توکن فراهم خواهد شد. به این ترتیب، دارندگان نودهای توکن چین لینک و کاربران این التکوین در افزایش امنیت خدمات این اوراکل غیرمتمرکز نقش خواهند داشت و بابت این کار پاداش دریافت خواهند کرد.

چین لینک با 3.26 درصد افزایش نسبت به روز گذشته با قیمت 6.72 دلار معامله می‌شود. به علاوه، ارزش چین لینک ظرف یک هفته‌ی گذشته 9.22 درصد افزایش یافته است. به این ترتیب، ارزش کل بازار این توکن نیز با 3.04 درصد افزایش به 3,412,796,424 دلار رسیده است. در فهرست بزرگ‌ترین ارزهای دیجیتال دنیا از لحاظ ارزش کل بازار در سایت کوین مارکت کپ، چین لینک یک رتبه بالاتر از کازماس (ATOM) و یک رتبه پایین‌تر از رپد بیت کوین (WBTC) در جایگاه بیست و یکم قرار دارد.

بخوانید:  کسب 3 مدال رنگارنگ ورزشکاران کردستانی در اولین دوره مسابقات قهرمانی فیتنس

به عبارت دیگر، قراردادهای هوشمند به خودی خود نمی‌توانند داده‌های خارج از بلاک چین را به دست بیاورند. بنابراین، قراردادهای هوشمند برای کسب اطلاعاتی نظیر شرایط آب‌وهوایی یا شرایط فیزیکی محصولات و کالاها به داده‌های اوراکل‌ها نیازمند هستند. به همین دلیل، نیاز به اوراکل‌های غیرمتمرکز روز‌به‌روز بیش‌تر می‌شود.