کرمان؛ میزبان مسابقات آسیایی پرورش‌اندام

پورابراهیمی اضافه کرد: مسائل مربوط به وزارت امور خارجه را هم پیگیری خواهم کرد که کوچک‌ترین مشکلی میش نیاید.

پورابراهیمی به تصویب برگزاری مسابقات جام سردار سلیمانی اشاره و عنوان کرد: در هیئت رئیسه فدراسیون برگزاری هرساله جام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی را تصویب کردیم و هیئت کرمان هم میزبان شد و این مسابقات را به بهترین شکل ممکن برگزار کرد که باید از همه دست‌اندرکاران برگزاری این مسابقات تشکر ویژه کنم.

او در ادامه خطاب به نصیرزاده گفت: انتظار ما از فدراسیون این است که حمایت جدی‌تری از هیئت استان کرمان صورت گیرد و ورزشکاران کرمانی پشتیبانی بیشتری شوند.


آیا این خبر مفید بود؟

او ادامه داد: ما هرچه داریم از برکت خون شهداست و این نامگذاری باعث می‌شود نام و یاد این بزرگواران تا ابد در یادها زنده بماند.

او افزود: این دوره فدراسیون پرورش‌اندام و بدنسازی با توجه به فعالیت‌هایش موفق‌ترین فدراسیون‌ بعد از انقلاب است.

پورابراهیمی در پایان گفت: امیدوارم اهدای احکام جدید سرآغازی باشد برای برداشتن گام‌های بزرگ در هیئت بدنسازی و پرورش‌اندام استان کرمان. 

به گزارش خبرگزاری برنا؛ محمدرضا پورابراهیمی در آیین معارفه اعضا و ارکان هیئت بدنسازی و پرورش‌اندام استان کرمان گفت: برد تیم ملی باعث افتخار و غرور ایرانیان شد و امیدواریم این پیروزی‌ها که دل ملت را شاد می‌کند، تداوم داشته باشد.

پورابراهیمی با بیان اینکه پرورش‌اندام ورزش پرمخاطبی است، گفت: به آقای نصیری گفتم هرچه می‌توانید این رشته را توسعه دهید تا جوانان به راحتی بتوانند وارد این ورزش شوند.

بخوانید:  آتش‌سوزی بزرگترین نیروگاه حرارتی روسیه را برای مدتی کوتاه از کار انداخت

او افزود: اگر میزبان به کرمان اعطا شود در حمل‌ونقل هوایی هم می‌توانیم زیرساخت‌های لازم را برای ورود ورزشکاران و مربیان فراهم کنیم.

این نماینده مجلس در ادامه ضمن تشکر از کامران صنعتی به جهت تلاش‌هایش در هیئت بدنسازی و پرورش‌اندام کرمان گفت: یاد می‌کنیم از حاج محمد صنعتی که همواره همراه و همیار ورزش بودند و مجددا تبریک می‌گویم به آقای صنعتی که به عنوان رئیس جدید هیئت انجمن‌های ورزش‌های رزمی استان انتخاب شدند. 

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف



منبع

او ادامه داد: از زحمات آقای پاریزی هم به صورت ویژه تشکر می‌کنم که خدمت وزیر ورزش هم به تلاش‌ها و کار شبانه‌روزی ایشان اشاره کردم.

پورابراهیمی اضافه کرد: مسابقات جوانان دنیا و مسابقات آسیایی پایان امسال در ایران برگزار می‌شود و اگر به تفاهم رسیدیم بتوانیم در کرمان میزبانی مسابقات آسیایی را برعهده بگیریم.

انتهای پیام