5 اپلیکیشن برتر ارزهای دیجیتال در سال 2023

این برنامه ارز دیجیتال همچنین به کاربران اجازه می دهد تا به پلتفرم ارتباطی تیم توکن بپیوندند. این مورد می تواند زمانی مفید باشد که یک تیم در حال راه‌اندازی یک توکن یا پروژه رمزنگاری است و به رهبران تیم رمز اجازه می دهد تا بهتر با جوامع خود درگیر شوند. اپلیکیشن BlockFolio اکنون به 6 میلیون کاربر رسیده است.

5) Uphold

این برنامه یک ردیاب رمزنگاری است که به معامله‌گران اجازه می‌دهد اطلاعات مربوط به دارایی‌ها و پورتفولیوی کریپتو خود را ببینند و به آنها کمک می کند تا دارایی ها را مدیریت کنند و همچنین تصمیمات بهتری برای فروش و خرید بگیرند. به کاربران هنگام معامله ارزهای دیجیتال پول پرداخت می شود. همچنین برای کمک به تصمیم گیری بهتر در تجارت، به اخبار مربوط به ارزهای دیجیتال دسترسی دارید.

 

بهترین برنامه‌ها برای خرید رمزارز آن‌هایی هستند که کارمزد پایین، روش های پرداخت متنوع، امکان تجارت با فیات و سهولت استفاده دارند. برخی از بهترین برنامه‌ها برای تجارت ارزهای دیجیتال، Cash App، Gemini، Crypto Pro، Block Fi، Binance، Kraken، Coinbase، Robinhood، eToro و غیره هستند.

Gemini یک ارز رمزنگاری شده مورد تایید FDIC برای تراکنش های USD است. این صرافی به کاربران امکان داد و ستد بیش از 100 ارز دیجیتال را می دهد. همچنین به عنوان حافظ موسسات و گروه های بزرگ رمزنگاری عمل می کند.

محتوای این مطلب تبلیغاتی است و توسط سفارش‌دهنده، تهیه و تنظیم شده است



منبع

Crypto.com بهترین اپلیکیشن برای سهامداران و مصرف کنندگان معمولی است و می توان آن را در پلتفرم های معاملاتی وب یا موبایل استفاده کرد. این گزینه یکی از بهترین برنامه های معاملات ارز دیجیتال است زیرا می توانید یک حساب کاربری را به یک کارت اعتباری Crypto.com متصل کنید که به شما امکان می دهد رمز ارز را به راحتی خرج کنید.

بخوانید:  فرا رسیدن سالروز میلاد با سعادت امیرالمومنین علی(ع) گرامی باد

برچسب ها : اپلیکیشن ارز دیجیتال,برنامه هشدار بیت کوین,نرم افزار ارز دیجیتال,اپلیکیشن کریپتو

با استفاده از پیام های هشدار چند اپلیکیشن شده بفهم کی ارزهای دیجیتال خود را بفروشی یا کی خرید بزنی.

Bybit یک پلت فرم معاملات ارز دیجیتال است که هوشمند و شهودی است. داده های بازار را در زمان واقعی و همچنین عمق و نقدینگی بازار رقابتی را ارائه می دهد. با ذخیره امن دارایی های شما به صورت آفلاین، حداکثر محافظت را از دارایی های شما می کند. برنامه موبایل Bybit برای دستگاه های iOS و Android در دسترس است.

هزاران برنامه وجود دارد که می‌توانید از آنها برای تجارت ارزهای دیجیتال استفاده کنید، اما بهترین اپلیکیشن هشدار قیمت ارز دیجیتال، کارمزد پایینی دارند و ایمن هستند. اکنون فهرست برترین اپلیکیشن های ترید ارزهای دیجیتال با ویژگی‌ها و کارمزدها برای انتخاب بهترین برنامه برای ترید امن را ببینید.

1) Crypto.com

Gemini Pay به کاربران این امکان را می‌دهد تا ارزهای دیجیتال را از کیف پول خود در فروشگاه‌های مختلف در ایالات متحده خرج کنند. در این اپ، حداکثر محدودیت بودجه روزانه 500 دلار و ماهیانه 15000 دلار است. سقف برداشت 100000 دلار است. کارمزد تراکنش از 0.99 دلار تا 1.49 درصد متغیر است و استفاده از اپلیکیشن ترید آن رایگان است.

4) BlockFolio

uphold

روش‌های پرداخت مختلفی مانند اعتبار ویزا/مستر کارت، کارت‌های نقدی و سپرده‌های نقدی توسط این پلتفرم پشتیبانی می‌شوند.برای معاملات نقطه ای، نرخ کارمزد سازنده 0٪ و نرخ کارمزد گیرنده 0.1٪ برای همه جفت های معاملاتی است. استفاده از این برنامه آسان است و تاکنون توسط میلیون ها معامله گر در سراسر جهان ثابت شده است.

بخوانید:  پویش آزادسازی زنان زندانی تا پایان ماه رمضان ادامه دارد

3) Gemini

اپلیکیشن معاملاتی بای‌بیت خرید و فروش کریپتو را با بهترین نرخ موجود با نقدینگی بازار رقابتی تسهیل می‌کند. این پلت فرم برای معامله گران در هر سطحی مناسب است. دارایی های جدید و محصولات نوآورانه به طور مداوم به پلت فرم اضافه می شوند تا بهترین تجربه معاملاتی را ارائه دهند. این اپلیکیشن از 59 ارز فیات پشتیبانی می کند.

امروزه بیش از 18998 بازار وجود دارد که معامله گران می توانند ارزهای دیجیتال را در آنها معامله کنند. ۶۸ میلیارد دلار از ارزش ارزهای دیجیتال هر روز در پلتفرم‌ها و اپلیکیشن‌های معاملاتی دست به دست می‌شود. اکثر اینها دارای وب سایت و برنامه های تلفن همراه هستند. بهترین برنامه‌های معاملاتی کریپتو به کاربران نمودارهای پیشرفته را ارائه می دهند و هشدارهایی را برای قیمت‌های ارزهای دیجیتال در زمان واقعی تنظیم می کنند.

5 اپلیکیشن برتر ترید ارزهای دیجیتال

کاهش چند درصدی قیمت بیت کوین در روزهای گذشته در اثر تحولات کلان تا حدودی قابل پیش بینی بود. برخی نرم افزارها و ابزارها، نقطه ورود عالی یا خروج به موقع از بازار را اطلاع می دهند.

bybit

برنامه ترید کریپتو Uphold به شما امکان می دهد بیش از 200 ارز رمزنگاری شده را به راحتی از طریق یک رابط وب یا برنامه تلفن همراه iOS و Android معامله کنید. این اپلیکیشن اکنون در بیش از 150 کشور جهان در دسترس است. این پلت فرم معاملاتی به افراد امکان می دهد بدون دردسر زیاد یک دارایی را به دارایی دیگر تبدیل کنند و این یک تمایز عالی است. علاوه بر این، هیچ کارمزدی برای سپرده‌گذاری دریافت نمی‌کند و کارمزدهای معاملاتی بسته به کریپتو مورد نظر زیر 2 درصد است. برای دیدن اپلیکیشن های جدید و ترند هشدار قیمت بیت کوین این مجله کریپتو بین المللی را فالو کنید.

بخوانید:  این نوع زیتون برای فشارخونی ها سم است

Gemini Earn به کاربران این امکان را می دهد که رمز ارز خود را پس انداز کنند و تا 7 درصد از پس انداز سود کسب کنند. این اپلیکیشن دارای توکن ثابت دلار جمینی خود است که با نسبت 1:1 به ذخایر دلار متصل شده است.

Crypto.com به شما امکان می دهد رمزارز را فوراً با کارت بدهی یا اعتباری خریداری کنید. همچنین می‌توانید کریپتو را مبادله کنید یا آن را به طور فعال در بازار نقدی معامله کنید برای نیازهای معاملاتی نقدی یا مشتقات می‌توانید تا 10 برابر از معاملات مارجین استفاده کنید. بیش از 250 رمزارز توسط این اپلیکیشن پشتیبانی می شود. پشتیبانی از DeFi و NFT را دارد. پاداش ثبت نام 10 دلاری را در Crypto.com دریافت کنید. 

2) بای بیت

اکثر مردم ترید ارز دیجیتال را راهی برای کسب درآمد غیرفعال می‌دانند و آن را در برنامه های تلفن همراه معامله می کنند. برنامه‌های خوب به معامله‌گران اجازه می‌دهند تا قیمت‌ها را در زمان واقعی ردیابی کنند، هشدارهای هم‌زمان تنظیم کنند، و نمودارهای پیشرفته‌ای را برای کمک به تصمیم‌گیری‌های معاملاتی انجام دهند تا سودآوری افزایش یابد.