آئین رونمایی از کانال های تبلیغات تلویزیونی انتخابات مجلس شورای اسلامی برگزار شد

 معاون سیاسی اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی با تاکید بر اینکه از یک هزار و ۳۲۷ نفر تا کنون ۴۴۷ نفر تایید صلاحیت شده‌اند، بیان کرد: احتمال افزایش چند درصدی این آمار پس از اعلام نتایج از طرف شورای نگهبان وجود دارد و در این راستا برای مشارکت بی بدیل مردم در این رویداد مهم، آذربایجان شرقی آمادگی صد در صدی دارد.

محمدی افزود: کاندیداهای انتخاباتی می توانند در پنج پلتفرم داخلی ایتا، آی گپ، روبیکا، بله و گپ و هچنین اپلیکیشن های ایرانسل و همراه اول، تبلیغات خود را انجام دهند.
  انتهای پیام



منبع

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، تراب محمدی در آئین آغاز فعالیت 20 شبکه تلویزیونی تبلیغات داوطلبان مجلس در آذربایجان شرقی افزود: تاکنون، یازده دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در بستر مردم سالاری و بدون هیچ خدشه ای برگزار شده است.

رئیس ستاد انتخابات آذربایجان شرقی گفت: تمامی اموراتی که برای برگزاری هرچه بهتر انتخابات ضروری است را فراهم کرده‌ایم و از نظر ارتباطات نیز تمامی بخشداری‌ها به فیبر نوری مجهز شده و روند  انتخابات در ۱۳ حوزه اصلی و ۳۷ حوزه فرعی برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه در آذربایجان شرقی سه میلیون و ۳۰ هزار نفر واجد شرایط برای شرکت در انتخابات می باشند، ادامه داد: انتخابات اسفندماه در سه هزار و ۲۲۳ شعبه اخذ رای در سراسر استان برگزار خواهد شد.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی ابراز امیدواری کرد: یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری، با توجه به چهار راهبرد اصلی رقابت، سلامت انتخابات، امنیت و مشارکت که مقام ولایت برای ما و برای کل ملت ایران ترسیم فرمودند به نحو احسن و با کیفیت بهتر از گذشته اجرا خواهد شد.

بخوانید:  بازدید سرزده رئیس قوه‌قضاییه از دادسرای جرائم امنیتی تهران/ رسیدگی به وضعیت بازداشت‌شدگان اغتشاشات اخیر

محمدی تاکید کرد: مردم با بصیرت ایران آگاهانه در پای صندوق های رای حاضر خواهند شد و ادارات و نهاد نیز وظایف خودشان را در این زمینه انجام می دهند تا شاهد حضور پرشور در پای صندوق های رای باشیم، همچنین تمامی کمیته های ستاد انتخابات استان، فرمانداری ها و بخشداری ها آمادگی 100در صدی برگزاری انتخابات را دارند.

رئیس ستاد انتخابات آذربایجان شرقی اظهار کرد: با تمهدیدات صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی، در 13 حوزه انتخابی، کانال های تلویزیونی در جهت عدالت تبلیغاتی کاندیدادها آماده است تا بتوانند برنامه های خود را به مردم اعلام کنند.