آخرین وضعیت پروژه بازسازی و بهسازی ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز

عطا شرفشاهی در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه، در خصوص آخرین وضعیت پروژه عمرانی یادگار امام(ره)، اظهار داشت: اصلی‌ترین موضوع در خصوص ورزشگاه یادگار امام، بازسازی اساسی رختکن‌ها و پروژکتورهای ورزشگاه می‌باشد که بازسازی و بهسازی ورزشگاه را در حال حاضر انجام می‌دهیم.

انتهای پیام





منبع

معاون فنی و مهندسی اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی در پایان صحبت‌هایش خاطرنشان کرد: با تلاش‌های شبانه‌روزی حبیب ستوده‌نژاد مدیرکل ورزش و جوانان استان برای نخستین بار اعتباری بالغ بر ۴۵۵ میلیارد تومان از طریق مصوبات هیات دولت برای پروژه‌های عمرانی اماکن ورزشی استان مصوب گردیده که ۱۲۰ میلیارد تومان آن جهت رفع نواقصات ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز در طول مدت سه سال به صورت سالیانه ۴۰ میلیارد تومان هزینه خواهد شد.

معاون فنی و مهندسی اداره کل ورزش و جوانان استان با اشاره به بازسازی اساسی رختکن‌های ورزشگاه، مطرح کرد: طبق صحبت‌هایی که با پیمانکار پروژه داشتیم، رختکن‌های ورزشگاه با بهترین متدهای روز دنیا و الزامات AFC بازسازی خواهد شد و تمامی تصاویر نهایی رختکن‌های ورزشگاه هم آماده می‌باشد که حتما تصاویر را در اختیار عموم مردم قرار خواهیم داد تا زیبایی پروژه در معرض دید عموم هم قرار بگیرد.

بخوانید:  ۸۴ سال پیش تبلیغ روی کله آدم مد بود !+ عکس

 

|

آخرین وضعیت پروژه بازسازی و بهسازی ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز

شرفشاهی افزود: تا بدین لحظه عملیات پروژه ورزشگاه یادگار امام(ره) حدود 120 میلیارد ریال هزینه داشته که این مبلغ از محل اعتبارات تخصیص یافته که به‌صورت اوراق سه ساله پرداخت خواهد شد.

وی ادامه داد: در رابطه با وضعیت پروژکتورهای ورزشگاه باید بگویم که وزن تقریبی سازه هر پروژکتور بیش از ۳۵ تن می‌باشد. ورزشگاه یادگار امام اواسط دهه 60 ساخته شده است و پس از گذشت بیش از 30 سال، بازسازی و تقویت سازه پروژکتورها کار اساسی را می‌طلبید و حدود ۶۰ میلیارد ریال برای بازسازی و تقویت پروژکتورهای ورزشگاه هزینه خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، ، خبرنگاران و اصحاب رسانه ورزشی آذربایجان شرقی به همراه معاون فنی و مهندسی اداره کل ورزش و جوانان استان بازدیدی از آخرین وضعیت پروژه بازسازی و بهسازی ورزشگاه یادگار امام داشتند.