آرایش استقلال نکونام چگونه خواهد بود؟

برای پست وینگرها  در حال حاضر استقلال میلاد محمدی و چند گزینه مناسب برای نیمکت را دارد و با توجه به مشخص نبودن تکلیف محبی و قایدی برای این پست به بازیکن نیاز دارد. شهباززاده، رمضانی، مطهری و حتی بابایی گزینه‌های استقلال برای پست نوک هستند. با توجه به سبک بازی مهاجمانی چون لوسیانو پریرا برای نکونام، استقلال در این بخش به یک تمام کننده محض نیاز دارد و احتمالا فضاسازی و تحرک برعهده دیگر بازیکنان خواهد بود.


آرایش استقلال نکونام چگونه خواهد بود؟

انتهای پیام/









منبع

بین خط هافبک و مهاجم نوک در سیستم ۴۲۳۱ نیاز به بازیکنی رونده و پا به توپ، حتی با ویژگی‌های یک مهاجم کاذب وجود دارد که شاید با کمی اغماض بتوان رضاوند و مهری را در این پست قرار داد. احتمالا نکونام برای این پست چشم به تورس دوخته و خط هافبک فیزیکی و تکنیکی خود را بر اساس حضور این بازیکن چینش خواهد داد. بازیکنی که با وجود آمار ن‌چندان عالی در فولاد اما ویژگی‌های مورد نظر نکونام را دارد. هرچند که نکونام از رضاوند هم در این پست در فولاد استفاده کرده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا، استقلال در فصل گذشته با سیستم ۴۳۳ وارد زمین می‌شد و در زمینه کارهای هجومی هم موفق  بود. امسال اما جواد نکونام احتمالا با سیستم مورد علاقه خود وارد زمین می‌شود؛ سیستم ۴۲۳۱ که بازیکنان خاص خود را نیاز دارد و برای شکل دادن آن نیاز به چند خرید است.

هنوز تکلیف نقل و انتقالات استقلال بخاطر اتفاقات مدیریتی مشخص نیست اما به نظر می‌رسد با توجه به تجربیات نکونام، تیم او با همان سیستم ۴۲۳۱، با حضور هافبک‌های قدرتمند، وینگر‌های پرتوان از لحظا قوای تنفسی و جسمانی و مهاجم نوک فرصت طلب باشد.

بخوانید:  تبادل نظر امیرعبداللهیان با اسماعیل هنیه درباره آخرین تحولات غزه و کرانه باختری

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف