آزادی بانوی بدهکار ۲۴ میلیارد تومانی توسط ستاد دیه البرز


آیا این خبر مفید بود؟

چهارمحالی با اشاره به مناعت طبع طلب کاران در بخشش طلب خود در پرونده‌های مالی اظهار کرد: گاهی کم تجربگی و نوسانات بازار موجب می‌شود تا برنامه‌های اقتصادی افراد طبق انتظارشان پیش نرود و در نهایت بدهکار به دلیل عجز در بازپرداخت بدهی خود و با شکایت طلبکاران راهی زندان شود. 

به گزارش خبرگزاری برنا از استان البرز، علی چهارمحالی صبح امروز سه شنبه اظهار کرد: بدهی این بانوی البرزی بالغ بر 24 میلیارد تومان بوده که به همت ستاد دیه پس از دعوت از شکات و تشکیل جلسات متعدد صلح و سازش در نهایت با اخذ رضایت از آنان و کمک بلا عوض ستاد دیه از زندان آزاد و پس از 18 ماه به آغوش گرم خانواده بازگشت. 

انتهای پیام 





مدیر کل زندان‌های استان البرز افزود: اصطلاح «تا ندهی، نروی» اصطلاحی رایج در این پرونده‌هاست و بدهکاران تا رضایت طلبکاران را جلب نکنند در زندان می‌مانند که در این زمینه ستاد دیه با پیگیری پرونده‌های محکومان مالی و جرایم غیر عمد، کمک بلا عوض، اعطا وام کم بهره، اخذ تخفیف و اعسار زمینه آزادی این زندانیان را فراهم می‌کند. 


شایان ذکر است خیرین و مردم نیکوکار می‌توانند کمک‌های خود را با هر مبلغی جهت مشارکت در آزادی زندانیان بدهکار مالی، به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۴۴۴۰۳ و یا شماره حساب ۰۲۱۶۰۸۰۴۶۷۰۰۸ نزد بانک ملی به نام ستاد مردمی دیه استان البرز واریز کنند.

چهارمحالی ضمن تقدیر از خیرین افزود: بخشش و دستگیری از جمله خصایص اولیا و بزرگان است که خداوند این نعمت را به برخی از بندگان خاص خود بخشیده و در استان البرز با کمک این خیرین و تلاش مسئولان و مددکاران از ابتدای سال تا کنون 68 محکوم مالی جرایم غیر عمد از زندان های استان آزاد شده‌اند.

بخوانید:  برگزاری جشنواره ورزشی «حُر» در زندان‌های استان مرکزی

مدیر کل زندان‌های البرز گفت: به همت ستاد دیه استان البرز و دعوت از شکات و تشکیل جلسات متعدد صلح و سازش، سنگین‌ترین پرونده محکوم مالی و جرایم غیر عمد بانوان زندانی استان البرز پس از رضایت طلب کاران و آزادی زندانی بسته شد.


آزادی بانوی بدهکار ۲۴ میلیارد تومانی توسط ستاد دیه البرز





منبع