آماده‌باش آتش‌نشانان اصفهان برای مدیریت و پیشگیری از حوادث در ایام نوروز





منبع

مسئول کمیته ایمنی و حوادث ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان از استقرار ۱۵۰ نیروی آتش‌نشان در کمپ گردشگری باغ فدک به منظور تأمین ایمنی این محدوده خبر داد.

مطلبی تأکید کرد: آتش‌نشانان حاضر در کوه صفه به سوالات ایمنی شهروندان و مسافران پاسخ می‌دهند و آن‌ها را به مسیرهای اصلی و ایمن برای صعود به قله هدایت می‌کنند.


به گفته او، از روز بیست‌وپنجم اسفندماه ۱۴۰۱ فعالیت سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی در کمیته ایمنی و حوادث ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان آغاز شده و تا پانزدهم فروردین‌ماه ۱۴۰۲ نیز این فعالیت ادامه خواهد داشت؛ همچنین نیروهای آتش‌نشان در تمام ساعات شبانه‌روز در ایستگاه‌ها حضور دارند.

مسئول کمیته ایمنی و حوادث ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان با بیان اینکه در حوزه حریق و حوادث، پیشگیری بهتر از درمان  است، گفت: در تمام نقاطی که آتش‌نشانان مستقر شده اند، به‌دنبال پیشگیری هستیم و اگر اتفاقی رخ دهد نیز در کمترین زمان ممکن در محل حاضر می‌شویم.

او ادامه داد: به‌غیر از ایستگاه‌های بیست‌ و هفت‌گانه آتش‌نشانی که در هر روز حدود ۲۲۰ آتش‌نشان در آن آماده‌باش هستند، ۱۵۰ نفر در دو شیفت کاری به‌همراه دو دستگاه خودروی اطفائیه سبک و دو دستگاه موتورسیکلت مجهز به خاموش‌کننده در مجموعه باغ فدک فعال هستند که از ساعت هفت شب تا هفت صبح وظیفه خود را انجام می‌دهند و در طول ۲۴ ساعت شبانه‌روز نیز در این مجموعه مستقر هستند.

بخوانید:  بارش برف گردنه "تته" را مسدود کرد

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

آماده‌باش آتش‌نشانان اصفهان برای مدیریت و پیشگیری از حوادث در ایام نوروز
آیا این خبر مفید بود؟

به گزارش  خبرگزاری برنا از اصفهان، ابراهیم مطلبی اظهار کرد: در سال‌های گذشته تمامی مسافران را با موفقیت به‌سمت ایمن شدن، هدایت کردیم و مشکل خاصی در این زمینه نداشتیم و امسال نیز تمام نیروهای شیفت سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری در آماده‌باش هستند، آتش‌نشانان شیفت استراحت نیز به‌صورت خودجوش در نقاط مختلف شهر همچون باغ فدک، کوه صفه و بخش غواصی فعالیت می‌کنند تا با کمبود نیرو مواجه نشویم.


|