آمار آرای مردمی بخش داستانی جشنواره 39 فیلم کوتاه تهران

در سالن ۱۰ هم از بخش مسابقه سینمای ایران فیلم‌های «کرم ابریشم» به کارگردانی امیر هنرمند، «نجان» به کارگردانی محمدمهدی باقری، «آماتور» به کارگردانی حامد اصلانی، «رنگارنگ» به کارگردانی محمدرضا مرادی، «دوباره سکوت» به کارگردانی سیدمحمدرضا کمال علوی به نمایش گذاشته شد.


آیا این خبر مفید بود؟

 نمایش فیلم‌های داستانی مسابقه سینمای ایران این جشنواره طبق برنامه در نخستین روز با 38 اثر میزبان مخاطبان خود بود.

در ادامه نمایش فیلم‌های بخش مسابقه سینمای ایران در سالن شماره ۱۰ در بخش عصرگاهی آن «یک تن» به کارگردانی پویان مکری، «غیرموجه» به کارگردانی محمدرضا خاوری، «نارس» به کارگردانی نوا نعمتی، «وقفه» به کارگردانی مانا پاک‌سرشت و «۳:۳۳» به کارگردانی آزاد صادقی روی پرده می‌رود و در سالن ۹ از ساعت ۱۸ تا ۱۹:۳۰ فیلم‌های «نحسی» به کارگردانی پارسا امیری‌زاد، «جناکات» به کارگردانی عطا مجابی، «چله سیاه» به کارگردانی محمد خاکساری، «دریچه» به کارگردانی مسعود حاتمی و «پودر» به کارگردانی تایماز رضوانی اکران شد.

انتهای پیام/





منبع

به گزارش گروه فرهنگ و هنر برنا؛ سی‌ونهمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران روز گذشته چهارشنبه ۲۷ مهر آغاز به کار کرد.

در بخش عصرگاهی سالن ۹ نیز فیلم‌های «قهوه‌خانه عاشیق‌ها» به کارگردانی رضا جمالی، «جابجایی» به کارگردانی سیاوش بهادری‌راد، «دندان درخت» ساخته علی پاک‌نیا، «لیدی» به کارگردان فردین انصاری و «فلس» به کارگردانی هومن نادری اکران شد.
بخوانید:  اسباب‌بازی ۸۰ میلیون تومانی به بازار آمد +عکس