اتاق فرار ترسناک در تهران قیمت و رزرو آنلاین تاج اسکیپ روم | allescape

اتاق فرار ترسناک در تهران قیمت و رزرو آنلاین تاج اسکیپ روم | allescape

اما هر بازی در هر زمان که تیم آماده باشد صورت می‌گیرد و لازم نیست با مجموعه‌ها برای ساعت شروع و پایان بازی هماهنگ شوید. تمام این فاکتورها باعث تجربه متفاوتی نسبت به بقیه اسکیپ روم‌ها می‌شوند. این بازی با استفاده از گوشی‌­های هوشمند (IOS و Android) ، تبلت و کامپیوتر قابل اجرا می باشد. استفاده از گوشی‌­های هوشمند با توجه به دارا بودن شبیه ساز “چرخش نما” شرایط بازی را متفاوت می­‌کند از جمله مزیت­ و محبوبیت دیگر این سری بازی‌­ها، نزدیک بودن آن به فضای واقعی و امکان شرکت در آن به صورت گروهی می‌­باشد.

میراث فرهنگی در اتاق‌ فرار | حمله به موزه باستان و سرقت سنگ نوشته هخامنشی؛ شما این بار ناجی میراث باشید

اما اگر اهل انجام بازی به شکل یک بازی ویئویی نیستید و بیشتر می خواهید بر روی حل معماها تمرکز کنید، اتاق فرار معمایی گزینه خوبی برای شما محسوب می شود. در حقیقت شما نقشی را عهده می گیرید و با استفاده از یک پرونده دیجیتال به حل معماها می پردازید. نبود محدودیت زمانی و امکان ذخیره سازی و انجام بازی در زمان دیگر، از جمله مزیت های بازی اتاق فرار معمایی می باشد. اسکیپ روم‌های فیزیکی که امروزه بسیار پرطرفردار هستند برای اولین‌بار در سال ۲۰۰۷ در ژاپن تأسیس شدند و خیلی سریع راهشان را بین بقیه کشورها و مردم دنیا باز کردند. اما در این مقاله راجع به اسکیپ روم‌های آنلاین که تاریخچه پیچیده‌تری نسبت به اتاق فرارهای فیزیکی دارند صحبت می‌کنیم پس با ما همراه باشید تا با تاریخچه و انواع اتاق فرارهای آنلاین آشنا شوید. بدون اینکه هزینه ای کنه تجربه های لذت بخش داشته باشه و بازی اتاق فرار رایگان ی زمینه چینی عالیه برای کسایی که میخوان بعد از اسکیپ روم رایگان، تجربه اتاق فرار گروهی هم داشته باشن.

بخوانید:  طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی صرافی نیاز به چه شرایطی دارد؟

اما هم‌زمان با شروع پاندمیک covid-19 و بسته‌شدن اسکیپ روم‌ها به‌خاطر فاصله‌گذاری اجتماعی، مجموعه‌ها مجبور به نوآوری‌های جدید شدند که یکی این نوآوری‌ها، اتاق فرار صوتی بود. تقریباً تمام اسکیپ روم‌ها از صدا استفاده می‌کنند, چه معماهایی که سرنخ‌های صوتی دارند، یا گیم مستری که از طریق صدا راهنمایی می‌دهد یا حتی موسیقی متنی که به جو و اتمسفر بازی کمک می‌کند. در بعضی از نقاط بازی شما می‌­توانید برای جزییات بیشتر از بزرگنمایی استفاده کنید و به دنبال رمز قفل ­ها و درب­‌ها باشید. یکی دیگر از نقاط قوت این نوع بازی که در دیگر بازی­‌های مشابه کمتر به آن توجه شده، ارتباط تنگاتنگ و دقیق داستان بازی با معماها و فضاهای انتخاب شده می‌­باشد. این هماهنگی در تمام طول همه بازی­‌های این مجموعه به شدت حس شده و این امکان را به شما می­‌دهد که تا انتها این بازی را با هیجان زیاد دنبال کنید. اتاق فرار ها ژانر های متفاوتی دارند و یکی از ژانر های اتاق فرار، ترسناک است.

مجموعه وین اسکیپ روم

این سیستم با آخرین تکنولوژی های روز دنیا پیاده سازی شده و تا حد توان تلاش شده تا بستر نرم افزاری پایداری برای آن در اسکیپ روم ترسناک تهران نظر گرفته شود. اتاق فرار مجازی بر خلاف روش معمول که به شکل حضوری و در یک فضای فیزیکی انجام می شود، به دور از محل بازی و به شکل آنلاین انجام می شود. این دسته از اسکیپ روم ها مناسب برای افرادی است که به هر دلیلی، تمایلی به انجام حضوری بازی ندارند. اتاق فرار آنلاین، برای بسیاری از افراد همان لذت بازی های حضوری را دارد. گرچه افرادی هم وجود دارند که این نوع از بازی های اتاق فرار را دوست ندارند و ترجیح می دهند خود در فضایی کاملا قابل لمس به انجام این بازی بپردازند.

  • شما همچنین می‌توانید با مراجعه به صفحه هرکدام از مراکز اطلاعات بیشتری درباره تمهیدات بهداشتی آن‌‌ها به دست بیاورید.
  • ممکنه بخواید از توی یه تونل تنگ و تاریک رد بشید یا از ارتفاع بپرید.
  • همچنین اگر در ارتباط با شیوه خرید بلیط اتاق فرار از تخفیفان، یا شرایط و نحوه استفاده از کوپن تخفیفان سوالی داشتید، با پشتیبانی تماس بگیرید.
  • تلاش برای حل معماهای داخل بازی مهارت شناختی شما رو افزایش می‌دن.
  • توی این نوع بازی ها همش منتظرید که اتفاق بد یا ترسناکی بیفته و یا یهویی با یه موجود عجیب و غریب روبرو بشید.
بخوانید:  محصولات با برچسب 'هایک ویژن' فروشگاه اینترنتی رد استار الکترونیک | asilight
فرار از جنگ، شما در این بازی به عنوان یک اسیر جنگی که در یک پناهگاه کثیف گیر افتاده بازی می کنید. شما با کارهای مختلفی مثل حل معماها و پیدا کردن اشیاء پنهان قفل اتاق رو باز و ماموریت ها رو تموم می‌کنید. این بازی دارای پانزده لوکیشن مختلف است و فضای جنگی جالبی دارد. میتونید از اتاق‌های این بازی محبوب و کلاسیک فرار کنید؟ در عنوان بازی عدد ۱۰۰ رو میبینیم ولی این بازی هم ۵۰ اتاق فرار داره. هرچه جلوتر برید، اتاق ها سخت‌تر می‌شن و حل معماها سرگرم‌کننده تر.