اربعین بهترین فرصت برای جهاد تبیین است

انتهای پیام

حجت الاسلام خضری در این مراسم اظهارداشت: زیارت اربعین با سایر زیارتها تفاوت دارد زیرا این زیارت امتی است و امت زائر امام است و این امت از امام خود زیارت می کتد و اعلام وفاواری و حضور دارد.





منبع

وی بیان کرد: اربعین را خدا خلق کرد در زمانه ای که ما در حالت نیاز بودیم و امروز معرفت حسینی یک تنه به جنگ مستکبران رفته و در شرایطی که دشمنان همه ابزار جنگ نرم را وارد کارزار کرده اند زیارت اربعین به جنگ دشمن رفته است.

امام جمعه موقت قزوین بیان کرد: باید امام را یاری کنیم و جریان اربعین نهضت نصرت امام است و هر سال از نظر معارف و معنویت باید رشد کنیم و خلق و خوی معنوی خود را ارتقا بخشیم.

خضری تصریح کرد: کلیپ های منحرف کنندهای در فضای مجازی منتشر شده تا بین ملت بزرگ عراق و ایران تفرقه بیندازند و ما باید هوشیار باشیم و بدانیم اربعین بهترین فرصت برای جهاد تبیین و تقویت وحدت دو ملت است.

به گزارش خبرنگار فرهنگی برنا از قزوین؛ گردهمایی فعالان عرصه اربعین استان قزوین با عنوان چشمه فیاض چهارشنبه شب با حضور آب فروش دبیر ستاد مردمی اربعین کشور، آیت الله عابدینی نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین، اعلایی استاندار، فاطمه محمد بیگی نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی، موکب داران و خادمان حسینی در سالن کوثر قزوین برگزار شد.

اربعین بهترین فرصت برای جهاد تبیین است
آیا این خبر مفید بود؟