از انتخاب ارومیه به عنوان میزبان جام تختی خرسند شدم

عامل گفت:  نخستین برنامه من بعد از سفر به ارومیه حضور در خانه کشتی این شهر و بازدید از کلاس آموزشی مربی که توسط محسن کاوه برای مربیان این استان برگزار می‌شود، بود و در ادامه حتما از مناطق زیبا و اماکن دیدنی این شهر بازدید خواهم کرد.

کارشناس و گزارشگر کشتی گفت: انتخاب شهر ارومیه که همواره در میزبانی‌های با کیفیت مسابقات ورزشی شهره عام و خاص است خرسند شدم و مطمئنم شاهد مسابقات جذاب و حساسی خواهیم بود.

کارشناس و گزارشگر کشتی: از انتخاب ارومیه به عنوان میزبان جام تختی خرسند شدم

به گزارش خبرگزاری برنا از آذربایجان‌غربی، هادی عامل افزود: مسابقات کشتی آزاد جام تختی در ارومیه هر چند با حضور تنها سه کشور خارجی افغانستان، عراق و ارمنستان برگزار می‌شود ولی بدلیل اینکه مسابقات انتخابی تیم ملی است و قرار است نفرات برتر به تیم ملی دعوت شوند، حساسیت رقابت‌ها دوچندان شده است.

وی گفت: حضور نفراتی چون “حسن یزدانی”، “امیرحسین زارع”، “امیررضا معصومی”، “یونس امامی”، “محمد نخودی” و “رضا عبدی” و همچنین رقابت “حسن یزدانی” با “علیرضا کریمی”، “امیرحسین زارع” با “امیررضا معصومی”، “یونس امامی” با “فیروزپور” و “علی سوادکوهی” با “محمد نخودی” حساس‌ترین لحظات مسابقات کشتی آزاد جام تختی ارومیه خواهدبود.


|





منبع
آیا این خبر مفید بود؟



وی درخصوص رسیدن کشتی‌گیران این استان به المپیک هم گفت: رسیدن به المپیک برنامه درازمدت نیاز دارد ولی با فعالیت کشتی استان، انتظار رسیدن به سطوح بین المللی و جهانی دور از ذهن نیست.