استاندار مرکزی: عملکرد استاندارد مطلوب است


به گزارش برنا از مرکزی ، فرزاد مخلص الائمه،  استاندار مرکزی در بازدید از اداره کل استاندارد استان مرکزی در اراک در جمع کارکنان این اداره ضمن تشکر و قدردانی از زحمات کارکنان و مدیران این مجموعه در سال گذشت گفت : انشاءالله بازهم در این دوره مدیریتی سازمان ملی استاندارد ایران گام های بلندتری درموفقیت ها بردارد ‌.

مخلص الائمه افزود : سازمان ملی استاندارد ایران معطل دستگاههای اجرایی درانجام وظایف نباشد و فعالیت و برنامه خود را پرشور ادامه دهد .
وی اضافه کرد: دستگاه‌های اجرایی به دلیل مضایقی که خودشان دارند به طور طبیعی ترجیح می‌دهند نظارت حداقلی برآنها اعمال شود و لیکن سازمان استاندارد به این موضوع توجه نداشته باشد‌.

استاندار مرکزی خاطر نشان کرد: سازمان استاندارد از مجموعه های تنظیم گرکشوراست و نظارت سازمان ملی استاندارد ایران باید حداکثری باشد تا شرایط بهتری برای زندگی مردم در کشور فراهم شود.

وی ادامه داد: بخشی ازحیات و ممات شهروندان به شکلی به موضوع استاندارد  در جامعه گره خورده است.

استاندار مرکزی ادامه داد: بابت همه زحمات کارکنان سازمان ملی استاندارد ایران تشکر و قدردانی می کنم.

وی تاکید کرد: خبر دارم و مطلعم در دوره مدیریت آقای اسلام پناه ریاست سازمان ملی استانداردایران ،سازمان موفق شده است که  درسطح ملی وبین المللی مشکلات عدیده ای را برطرف نماید.

استاندار مرکزی افزود : حجم کار عقب افتاده از گذشته در دولت به قدری زیاداست که اگر  شبانه و روز به ۴۸ ساعت تبدیل شود بازهم زمان کم  است تابتوان کارهای زمین مانده راجبران کرد.

مخلص الائمه خاطر نشان کرد: اعتقاد دارم حق کارکنان سازمان ملی استاندارد و برخی از سازمانهای مشابه این سازمان که حجم کاربسیارزیاد ومسئولیت خیلی بالا دارند به طوری که اگردرحوزه فنی اتفاق ناگواری درکشوررخ دهد، سازمان استانداردباید پاسخگوباشد درگذشته ادا نشده است.

بخوانید:  آیا امام حسن عسکری (ع) به غیر از امام زمان (عج) فرزند دیگری داشتند؟

وی ادامه داد: ازطریق تعامل با قوا باید کمبودها و ابزارهای سازمان ملی استاندارد ایران تامین گردد و شکی در اهمیت نیست.

مخلص الائمه افزود : اگر قرار باشد در رابطه با کمبودهای اعتباری و نیروی انسانی و مشکلات از گذشته تا امروز نام دستگاهی را به دولت معرفی کنم ، حتما یکی ازآنها مجموعه ها استاندارد خواهدبود.

وی گفت : در رابطه با رفع مضایق اداره کل استاندارد بازهم تلاش خواهم داشت و پیگیری خواهم نمود تاسازمان مدیریت وبرنامه ریزی استان بیشتر از گذشته تقویت شود تا مشکات اداره کل کمترشود.

استاندار اضافه کرد : اداره کل استاندارد استان مرکزی مشکلات دیگری مانند کمبود فضای کاری نیز دارد که برای رفع مشکلات بایدپیگیری شود.



منبع