اعتبار خرید وسایل ورزشی و تجهیزات کمک آموزشی 17 مدرسه را تامین می کنیم

مدرسی اظهارداشت: خیرین ترکیب توامان نیکوکاری و فرهیختگی هستند که این رویکرد ریشه در عمق فرهنگی ایرانیان دارد.

image_2022_11_19-17_46_52_653_m8C


آیا این خبر مفید بود؟

به گزارش خبرنگار فرهنگی برنا از قزوین؛ مجمع خیرین مدرسه ساز ناحیه یک آموزش و پرورش عصر شنبه با حضور عباس کاظمی فرماندار، طیب ملکی پور مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک، مهدی مدرسی مدیر کل امور اجتماعی استانداری قزوین و علی بناوند مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه ساز استان و جمعی از خیرین در سالن باغستان قزوین برگزار شد.

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین اظهارداشت: به جای حرف زدن باید دنبال عمل باشیم و خیرین به جای شعار دادن مردان عمل بوده اند و در جایگاه والایی هستند و به تعلیم و تربیت کمک کرده اند. 

image_2022_11_19-21_26_33_282_DWF

علی فرمانی رئیس شورای شهر قزوین هم گفت: نیازمندی که به سوی انسان می آید یک نعمت الهی است که باید با این افراد درست برخورد کنیم تا از ثواب آن برخوردار شویم.

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف



منبع

وی تشکیل مجمع خیرین ناحیه یک را امری پسندیده دانست و تصریح کرد: این مجمع اتفاق مبارکی است که می تواند در ساماندهی امور موثر باشد.

image_2022_11_19-21_29_16_759_ySl

انتهای پیام





مهدی مدرسی در این مجمع اظهارداشت: استعدادهای زیادی به واسطه بی توجهی به نظام آموزشی به هدر می رود و کودکان کار و بازمانده از تحصیل با کمک خیرین در مدرسه سازی بسیار کاهش می یابد.

مدیرکل امور اجتماعی استانداری قزوین بیان کرد: در گام دوم انقلاب برای حرکت درست نیازمند نسل نو آموزش یافته و انسان هایی با مسئولیت پذیری بالا هستیم که به آینده کشور اهمیت می دهند و به نظر ما مدرسه سازی یک حرکت فرهنگی بسیار ارزشمند است که سطح بالای ادراک خیرین را نشان می دهد.

بخوانید:  خلیجی که قد کشید
وی اظهارداشت: کمک به آموزش و پرورش کمک به فرزندان آینده کشور است و شورای شهر نیز در این راستا حمایت لازم را انجام خواهد داد.

این مسئول گفت: بسیاری از مدارس استان وقفی است که نشان می دهد فرهنگ خیرین ما از گذشته نیز ریشه داشته و قوی بوده و امروز نیز ادامه دارد.

مدرسی اظهارداشت: در برخی مناطق محروم شهرستان قزوین نیازمند ساخت مدارس بیشتری هستیم که از خیرین  درخواست می کنیم در این زمینه مشارکت بیشتری داشته باشند.

وی گفت: امسال تجهیز ۱۷ مدرسه به وسایل کمک آموزشی و تجهیزات ورزشی را با اعتبارات استانداری انجام خواهیم داد.

وی بیان کرد: خیرین مدرسه ساز با روحیه خیرخواهانه در فعالیت هایی که جامع و در رشد و تعالی انسان و جامعه تاثیر  دارد مشارکت دارند که قدردان آنها هستیم.

فرمانی گفت: هر لایحه ای که از طرف آموزش و پرورش به شورای شهر قزوین ارسال شده با نگاه مثبت بررسی و  تصویب شده و از این پس نیز این همکاری ادامه خواهد داشت.

وی افزود: مدرسه سازی یک کار خیرخواهانه است که پایان ندارد و تربیت فرزندان صالح با مدرسه ممکن می شود.