آیپدهای جدید آیفون در راه



به گزارش خبرنگار گروه علم و فناوری خبرگزاری برنا؛ این شرکت مستقر در کوپرتینو، کالیفرنیا جزئیات مربوط به این رویداد را که ساعت ۷ صبح آغاز می‌شود را فاش نکرد.

بلومبرگ نیوز در ماه مارس گزارش داد که تامین کنندگان خارجی اپل تولید آیپد‌های جدید را افزایش داده اند و راه اندازی آن برای اوایل ماه مه برنامه ریزی شده است
مدل‌های جدید اولین بازسازی اپل در این مجموعه از سال ۲۰۱۸ را نشان می‌دهند. اپل در ژانویه ۲۰۱۰ آیپد را معرفی کرده بود.

این عرضه بالقوه در زمانی اتفاق می‌افتد که فروش آیپد کاهش یافته است. فروش ۲۵ درصد به ۷.۰۲ میلیارد دلار (۹.۵ میلیارد دلار) در سه ماهه اول کاهش یافت، در حالی که فروش آیفون، محبوب‌ترین محصول آن نیز کند شده است.
آقای بن باجارین، مدیرعامل شرکت مشاوره‌ای Creative Strategies گفت: شرط می‌بندم که آیپد‌های جدید با توجه به تصویر یک مداد اپل و هنر در دعوت نامه در آن روز عرضه خواهند شد.

بازار تبلت تحت فشار است، زیرا عدم اطمینان اقتصادی در حال ظهور است و مصرف کنندگان هزینه‌های غیر ضروری را کاهش می‌دهند، اما اپل انتظار دارد با کاهش تقاضا با محصولات جدید مبارزه کند.

طبق وب سایت این شرکت، این شرکت در حال حاضر پنج مدل آیپد از جمله پرو، ایر، مینی و نسل نهم و دهم آیپد معمولی خود را می‌فروشد. فروش آیپد اپل تنها ۵.۹ درصد به کل فروش خالص شرکت ۱۱۹.۵۸ میلیارد دلار در سه ماهه اول به پایان رسید ۳۰ دسامبر کمک کرد.

اپل همچنین قرار است کنفرانس جهانی توسعه دهندگان خود را از ۱۰ ژوئن تا ۱۴ ژوئن برگزار کند.
انتهای پیام/

بخوانید:  ۱۲ پروژه در حوزه برق همزمان با دهه فجر در استان فارس افتتاح می‌شود



منبع