اعتراض ۲۵ درصدی معلمان آذربایجان شرقی به موضوع رتبه بندی/ ۱۲ مدرسه غیر انتفاعی تذکر گرفتند

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی از اعتراض 25 درصدی معلمان استان به نتیجه رتبه بندی ها خبر داد.

 






به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، حجت الاسلام علی پوررادی در جمع خبرنگاران، اظهار  کرد: در رتبه بندی انجام شده، ۱۰ هزار و ۵۲۷ معلم استان حایز رتبه یک، هشت هزار و ۴۱۱ معلم رتبه دو، ۱۸ هزار و ۴۳۹ معلم رتبه سه، سه هزار و ۹۱۵ معلم رتبه چهار و ۱۲۵ معلم نیز حایز رتبه پنج شدند.

وی در بخش دیگری از صحبت های خود با تاکید بر توجه به سبک زندگی اسلامی گفت: امسال جشن تکلیف ۵۰۰۰ نفری برای اولین بار در کشور و جشن روز اولی‌ها با حضور ۱۰ هزار دانش آموز در تبریز برگزار شد.


اعتراض 25 درصدی معلمان آذربایجان شرقی به موضوع رتبه بندی/ 12 مدرسه غیر انتفاعی تذکر گرفتند

وی با تاکید بر اینکه هیچ دختالتی در خصوص رتبه بندی صورت نمی گیرد گفت: معیارها در بحث رتبه بندی دقیق و مشخص است از این رو بحث رتبه بندی با دقت صورت گرفته است اما اعتراض هم جای خود را دارد و به اعتراض همکاران رسیدگی می شود.


آیا این خبر مفید بود؟

انتهای پیام

معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی  نیز از بررسی دریافت شهریه توسط مدارس غیر انتفاعی نیز خبر داد و گفت: امسال به موضوع افزایش شهریه مدارس غیر دولتی پیش از اعلام از سوی آموزش و پرورش  تاکید شده است و هیچ مدرسه ای حق ندارد افزایش شهریه داشته باشد و تمامی قرارداد ها تا اعلام رسمی با قیمت سال گذشته محسابه می شود.

بخوانید:  نهمین جشنواره شکرگذاری انبه و گل یاسمین برگزار می‌شود/برای تجاری‌سازی گل یاسمین تلاش خواهیم کرد





منبع

وی ادامه داد: یک هزار و ۲۹۰ معلم استان فاقد رتبه هستند که این موضوع در دست بررسی است.

غلامرضا علیزاده گفت:  ۱۲ مدرسه غیرانتفاعی در استان که شهریه غیرقانونی دریافت کرده بودند تذکر گرفتند و مدارسی که نسبت به تذکرات بی توجه هستند در صورت تکرار به مراجع قانونی معرفی می شوند.

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی با اشاره به انتخاب معلم نمونه نیز گفت: امسال نیز همچون سنوات گذشته معلم های نمونه بر اساس معیارهای ملی انتخاب شدند و 12 معلم نمونه استانی در روز معلم در مراسم ویژه ای که در وزارت آموزش و پرورش برگزار می شود حضور می یابند.


|