الزام بارنامه حمل بار با وانت بار در استان مرکزی



آیا این خبر مفید بود؟





منبع وی افزود: یکی از بسترهای نوین در مقوله حمل و نقل کالا، استفاده از ظرفیت بازارگاه‌های الکترونیکی است که یکی از مهم‌ترین اهداف مبارزه با قاچاق کالا و ارز نیز بشمار می‌رود، لذا دارندگان وانت بار می‌توانند برای حمل بار در محورهای برون‌شهری، هم بصورت مجازی و هم حضوری نسبت به دریافت بارنامه اقدام کنند.

 







الزام بارنامه حمل بار با وانت بار در استان مرکزی

به گزارش برنا از مرکزی، مهرداد جهانی مدیرکل راهداری وحمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی امروز در اراک گفت : رانندگان ناوگان وانت بار که نسبت به جابه‌جایی کالا در محورهای مواصلاتی استان مرکزی اقدام می‌کنند ملزم به دریافت بارنامه برای حمل بار از شرکت‌های حمل و نقل کالا هستند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی یکی از مهم‌ترین مزایای اجرای این طرح را، ساماندهی تردد ناوگان حمل و نقل سبک بار در سطح جاده‌های استان برشمرد و در ادامه گفت: با تحت پوشش قرار گرفتن ناوگان وانت بارها، ایمنی تردد آن‌ها در محورهای مواصلاتی ارتقاء می‌یابد چراکه ملزم به دریافت معاینه فنی خودرو می‌شوند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی با اشاره به گذشت حدود یکسال از فراخوان دریافت کارت هوشمند توسط رانندگان و مالکان وانت بارها، از الزام دریافت بارنامه برای حمل بار با وانت بار در محورهای برون شهری استان مرکزی خبر داد.


|