امروز مبارزه با رژیم منحوس صهیونیستی و استکبار جهانی یک تکلیف اعتقادی و انسانی است

معاون استاندار تهران در ادامه گفت: گروه های جهادی در نظام جمهوری اسلامی جزو مؤثرترین عوامل در نظام مسائل کشور می باشند و خداوند را شاکریم که در شهرستان ری نیز این گروه های در مواقع لزوم باتمام قوا پای کار بوده و در راستای منافع مردم و نظام اقدامات بسیار خوبی را صورت داده اند. امروز نیز در موضوع حمایت از مردم فلسطین این گروه ها در قالب ستادی مردمی و بصورت خودجوش تشکیل و به میدان آمده و پرچم دفاع از مظلوم را برافراشته نموده اند.

فرماندار ویژه ری در پایان افزود: در همین راستا و در کنار گروه های جهادی و مردمی، تمامی مسئولین و دستگاه های شهرستان نیز میبایست به فراخور امکانات و توان موجود خود پای کار آمده و حمایت های لازم را از اقدامات ستاد مردمی حمایت از فلسطین شکل دهند که انشاالله به تبع نشست امروز برنامه های ستاد مطابق با زمان بندی تعیین شده اجرا و بهترین نتیجه بدست آید.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران، در این نشست که باحضور شیخ محمدی سرپرست معاونت سیاسی اجتماعی فرمانداری، سرهنگ قنبری فرمانده سپاه ناحیه مقاومت حضرت عبدالعظیم الحسنی «ع»، حجت الاسلام و المسلمین کنگرلو رئیس شورای هماهنگی تبلیغات، حجت الاسلام و المسلمین احمدپور رییس سازمان تبلیغات اسلامی و سایر مسئولین برگزار شد، فرماندار ویژه ری در سخنانی جنگ امروز مسلمین با صهیونیسم جهانی را یک جنگ دینی و اعتقادی دانست که امروز در تمامی دنیا فراگیر شده و سبب بیداری وجدان های آزاد در تمامی ملل شده است.

باب الحوائجی افزود: اسلام آخرین و برترین دین الهی بوده که قانون اساسی سعادت دنیوی و اخروی انسانها را ارائه نموده است. همچنین یکی از اصول اساسی نظام مقدس جمهوری اسلامی انتشار و ترویج دین مبین و ولایتمداری در سطح جهان است. بنابراین حتی با نادیده گرفتن موضوع امروز فلسطین نیز جنگ ما با یهودیان پیرو افکار منحط صهیونیزم پا برجا می باشد.

بخوانید:  1549 طرح ارتقای امنیت اجتماعی در استان قزوین اجرا شد

انتهای پیام/



منبع

وی ادامه داد: در بحث پیرامون اقدامات رژیم اشغالگر اسرائیل، موضوع عواطف انسانی و حقوق بشر مانند کشتار بیرحمانه کودکان و زنان بی دفاع در غزه و یا موضوعات سیاسی مانند جابجایی مرزهای بین المللی و اشغال خاک دیگر ملت ها وجود دارد، اما موضوع اساسی و اصلی برای صهیونیست ها مقابله با اسلام ناب محمدی و جلوگیری از ترویج آن در میان ملت ها است. زیرا با وجود آموزه های اسلام منافع قدرت های استکباری در گوشه گوشه جهان به خطر افتاده و سلطه همه جانبه آنها بر منابع برخی کشورها از بین خواهد رفت که این باعث ترس و وحشت صهیونیسم جهانی از انتشار اسلام عزیز است.