امکان توسعه کسب‌و‌کار هوشمند در فضای دیجیتال

|





منبع

امکان توسعه کسب‌و‌کار هوشمند در فضای دیجیتال

به گزارش خبرنگار گروه علم و فناوری خبرگزاری برنا؛ اصطلاح دیجیتال مارکتینگ یا بازاریابی دیجیتال به مجموعه فعالیت‌هایی که درزمینه تبلیغ محصولات و خدمات با استفاده از ابزارهای دیجیتالی اطلاق می‌شود. در واقع تمام فعالیت‌هایی که به منظور تبلیغ محصولات، خدمات، برندها و بررسی رفتار مشتری در بستر اینترنت انجام صورت می‌گیرد، دیجیتال مارکتینگ محسوب می‌شود.
با توجه به رشد استفاده عموم مردم از ابزارهای دیجیتال به خصوص شبکه‌های اجتماعی و به تبع آن رشد تقاضای شرکت‌ها به حضور و فعالیت در این فضا و همچنین فراهم بودن امکانات برای صادرات سرویس‌ها، شرکت‌های دانش‌بنیان و خلاق زیادی به این حوزه ورود کرده‌اند.
حوزه محوری فعالیت شرکت راهکار خلاق مهتاب، دیجیتال مارکتینگ با تمرکز روی شبکه‌های اجتماعی و اطلاعات آن‌ها است. به این شکل که متناسب با نیاز مشتریان در فضای دیجتال، استراتژی‌ها و راهکارهای مختلف توسط این شرکت، طراحی و اجرا می‌شوند.
تا به امروز بیش از ۴۰۰ پروژه موفق برای بیش از ۵۰ مجموعه در زمینه‌های مختلف دیجیتال مارکتینگ انجام شده و تمرکز در حال حاضر برای ارائه سرویس‌ها به کشورهای اروپایی و کامل کردن سرویس‌ها برای کاربران داخلی است.
امروزه تمامی برندهای دنیا حداقل یک وب سایت دارند و اگر این طور نباشد، حداقل در شبکه‌های اجتماعی حضور دارند یا دارای یک راهبرد تبلیغاتی دیجیتال هستند.
امروزه محتوای دیجیتال و بازاریابی انقدر رایج شده‌اند که شرکت‌ها به این شیوه به عنوان راهی مهم برای توسعه خود نگاه می‌کنند.
هدفمند سازی تولید محتوا
بستر تجزیه و تحلیل شبکه‌های اجتماعی نیز با تحلیل عملکرد در اینستاگرام تولید محتوا را هدفمند‌تر می‌کند و با استفاده از مهم‌ترین اطلاعات شبکه‌های اجتماعی، مؤثرترین راهبردهای ممکن را در زمینه رشد کسب وکار خود به کار می برد.
همچنین این سرویس به کسب و کارهای کوچک که قصد فعالیت در شبکه‌ها اجتماعی را به صورت تخصصی دارند، مشاوره ارائه می‌دهد.
با افزایش دسترسی افراد به اینترنت و روند رو به رشد آن، بازاریابی هم تحت تاثیر قرار گرفته است و امروزه هر کسب و کاری با توجه به شرایط و موقعیت خود، دلایلی برای استفاده از دیجیتال مارکتینگ دارد.

بخوانید:  باشگاه استقلال بیانیه مهمی را صادر کرد+ سند

دیجیتال مارکتینگ یا بازاریابی دیجیتال به مجموعه فعالیت‌هایی که در زمینه تبلیغ محصولات و خدمات با استفاده از ابزارهای دیجیتالی اطلاق می‌شود.