اهمیت لباس ورزشی خوب در کیفیت ورزش

  این نمایندگی ها در استانهای آذربایجان شرقی و غربی ، مازندران، خراسان رضوی، کرمان و گیلان دایر است که نمایندگان و مدیریت بخش گیلان آن را “مرتضی جهانچی” ( بازیکن اسبق تیم های فوتبال شهرداری لاهیجان ، پگاه گیلان و سپیدرود رشت ) و” ابراهیم شیری نژاد ” ( بازیکن اسبق تیم های بانک رفاه ، شهرداری آستانه ، استقلال شهرداری رشت و پاس تهران) عهده دار هستند.






منبع

 بنابراین طبیعی است که جنس و استایل پوشاک ورزشی علی‌الخصوص برای حرفه‌ای‌ها اهمیت بالایی داشته باشد. 

خبرنگار : سید احمدرضا کیایی

بخوانید:  صهیونیست‌ها به‌دنبال تلافی شکست بزرگ خود از مجاهدان مقاومت با نسل‌کشی هستند


آیا این خبر مفید بود؟

ابراهیم شیری نژاد در گفتگویی با برنا می گوید : نمایندگی گروه تولیدی البسه ورزشی داریک در شهرستان آستانه اشرفیه مستقر است که سعی داریم تا چند ماه آینده به مرکز استان (شهر رشت) انتقال دهیم .


اهمیت لباس ورزشی خوب در کیفیت ورزش

نمایندگی لباس ورزشی داریک در گیلان بر نقش پوشاک مطلوب در کیفیت ورزش تاکید کردند.

در پایان این گفتگو نمایندگان داریک در استان گیلان با آرزوی موفقیت و سلامتی برای تمامی ورزشکاران و هم استانی ها اذعان می دارند که تمامی تلاش گروه تولیدی داریک بر آن است که بتوانند رضایت علاقه مندان به ورزش را جلب نمایند .

انتهای پیام/

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ لباس ورزشی خوب در کیفیت ورزش شما تاثیر بسیار زیادی دارد. حقیقت این است که اصلا لباس ورزشی زیبا و خوش کیفیت انگیزه‌ی فرد را برای ورزش‌کردن دوچندان می‌کند.

همچنین در ادامه این گفتگو ” مرتضی جهانچی ” اظهار می دارد ” نمایندگی ما در گیلان طی دو سال گذشته البسه ی تیم های ورزشی لیگ کشوری و استانی از جمله چوکای تالش ، سپیدرود رشت، وحدت رودبار،ساحل آستانه ، شهید املاکی لنگرود و شهرداری ماسال را تامین و برعهده داشته است .

 


|