ایجاد ارزش افزوده برای موقوفات امری ضروری است

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف





منبع

نماینده عالی دولت در استان فارس،الگوسازی در وقف را یکی از وظایف مسئولین اوقاف و امورخیریه استان دانست و افزود: مواردی که وقف می شوند حاصل عمر و تلاش گذشتگان هستند لذا اخلاق ایجاب می کند خیر و ثمر کار نیک ایشان را اطلاع رسانی کنیم.

انتهای پیام

دکتر ایمانیه در انتها، مهمترین راه در راستای استمرار وقف و وقف نمودن، استفاده بهینه، حداکثری و مطابق با نیت واقفین دانست.

به گزارش خبرگزاری برنا ازفارس، دکترمحمدهادی ایمانیه در دیدار با مدیرکل و مسئولین اوقاف و امور خیریه استان فارس که به مناسبت هفته وقف برگزار شد با اشاره به سخن گرانبهای امام صادق علیه السّلام که فرمودند؛ یا مَعْشَر الشِّیعَةِ إنَّکمْ قَدْ نُسِبْتُمْ إلَینا کونُوا لَنا زَیْناً وَ لا تَکونُوا عَلَیْنا شَیْناً { ای شیعیان، شما به ما منسوب هستید، پس مایه زینت ما باشید نه مایه آبرو ریزی ما}، ضمن تشکر از زحمات مسئولین حوزه اوقاف و امورخیریه استان، گفت: فعالیت در حوزه موقوفات نیازمند برنامه ریزی دقیق و جامع  است.

بخوانید:  آخرین و جدیدترین وضعیت آمار کرونایی استان اردبیل تا ۶ شهریور ۱۴۰۱
وی با اشاره به تعداد بالای موقوفات استان، ایجاد ارزش افزوده برای موقوفات را امری ضروری دانست و افزود: برخی موقوفات شناسایی و رفع تصرف نشدند که مستلزم پیگیری های فشرده تری می باشد تا به نتیجه برسد.