باعث افتخار است که ایران برای انجام پروژه ورزشی فرهنگی به شرکت ما اطمینان کرده است/ ساخت ورزشگاه پکن و هانگژو از سوابق خوب شرکت IPPR است

وی افزود: شرکت ما حدود ۳۵۰۰ پرسنل در حوزه تحقیقاتی و مسائل مربوط به آن، امور لازم را پیش می‌برد. باعث خوشحالی است که در این پروژه دخیل هستیم و باعث افتخار ماست که ایران به ما اعتماد کرده است. قطعا شرکت ما در طول پروژه از توان داخلی ایران برای ساخت این پروژه استفاده خواهد کرد. شرکت ما برخی از کارها را درخصوص این پروژه از جمله مطالعات زمین شناسی را در حال انجام است و کارهای اولیه را پیش برده‌ایم.

او افزود: تاکید شرکت ما استفاده از تکنولوژی‌های برتر است و قطعا شرکت ما از پیمانکاران داخلی این پروژه استفاده خواهد کرد و در اجرای این پروژه مفتخر هستیم که از اعتماد وزارت ورزش و جوانان بهره ببریم.



منبع به گزارش برنا و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، شن گانگ مدیر شرکت IPPR در مراسم امضای تفاهم‌نامه همکاری مشاوره طراحی و ساخت مجموعه ورزشی فرهنگی گفت: خوشحالیم که در خدمت دوستان‌مان در ایران هستیم. از طرف شرکت IPPR به اینجا آمدیم که یک شرکت دولتی است. شرکت ما در حوزه ورزش، پروژه‌های بزرگی در ورزش انجام داده است که ورزشکاه المپیک پکن در سال ۲۰۰۸ از شاخص‌ترین آن‌ها است. ورزشگاه بین‌المللی بلاروس و کامبوج از پروژه‌های بین‌المللی شرکت ما است.

شن گانگ گفت: باعث خوشحالی است که در پروژه ورزشی فرهنگی تهران دخیل هستیم و باعث افتخار ماست که ایران به ما اعتماد کرده است. قطعا شرکت ما در طول پروژه از توان داخلی ایران برای ساخت این پروژه استفاده خواهد کرد

بخوانید:  طرح‌های دانش‌بنیان و خلاق در حوزه زیست‌فناوری و اینترنت اشیا رونمایی می‌شود