باید در زمینه”تهدیدهای سایبری” آمادگی مقابله را داشته باشیم

نماینده عالی دولت سیزدهم در استان ادامه داد: نرم افزارهای مختلف باید بگونه ای طراحی شوند که نسبت به نفوذهای مخرب مصونیت داشته باشند و متخصصان داخلی این توانایی و استعداد را دارند که در زمینه امنیت سایبری و نرم افزاری به ارگان‌ها و دستگاه‌های مختلف کمک نمایند.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، علی اکبر حسینی محراب در پایان نشست شورای پدافند غیرعامل استان که در محل سالن جلسه های حوزه استاندار برگزار شد، ضمن اشاره به اینکه به مناسبت هفته گرامیداشت پدافند غیرعامل از زحمت دست‌اندرکاران این حوزه تقدیر کردیم، اظهار کرد: پدافند غیرعامل برای پیشگیری از حوادث طبیعی یا حوادثی که با دخالت بشر ایجاد می شود، طراحی شده است.

استاندار خوزستان افزود: این روزها هک گوشی، کامپیوتر و وسایل ارتباطی در فضای سایبر مطرح هست و توصیه می شود افراد از اطلاعات حساس یا طبقه بندی شده به نحو شایسته محافظت نمایند و امیدواریم شاهد بروز آسیب نباشیم.

او گفت: از آنجایی که کشور ما همواره مورد حسد و طمع ضد انقلاب بوده، دشمنان همیشه درصدد راهی برای نفوذ و وارد کردن آسیب هستند. اگر ما در کارهای ساخت و ساز و سیستم‌های مختلف اصول و تمهیدهای مربوط به پیشگیری از بروز اخلال و مشکل های مختلف را مدنظر قرار دهیم، پدافند غیرعامل را رعایت کرده‌ایم.

انتهای پیام/



منبع حسینی محراب در پایان اضافه کرد: امروزه مقوله بیوتروریسم یک واقعیت در جنگ‌های نوین محسوب می شود و باید در این زمینه آمادگی لازم را کسب نماییم.