برای المپیک به حمایت بیشتری نیاز داریم

وی در ادامه خاطرنشان کرد: در رقابت‌های آسیایی هانگژو اوضاع بر وفق مرادم نبود و نتوانستم در این تورنمنت اتفاق خوبی را برای خودم رقم بزنم. به هر حال در مجموع می‌توانم بگویم سال ۱۴۰۲ سالی خوب برای من بود.

مصطفی جوادی در گفت‌و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا، در خصوص به شرایطش در سالی که گذشت، اظهار داشت: سال ۱۴۰۲ سال نسبتا خوبی برای من بود. در این سال در بازی‌های آسیایی در کره با توجه به این که به تازگی در دسته ۸۹ کیلوگرم وزنه زدم، موفق شدم عنوان سومی را به دست آورم. این در حالی بود که در عربستان و در مسابقات جهانی طلای ارزشمندی را به دست آوردم که یک اتفاق خوب برای من بود.

وی در پایان تاکیدکرد: المپین‌ها علاوه بر شرایط فنی و تمرینی در المپیک از نظر روحی و روانی هم نیازمند کمک هستند. به هرحال امیدوارم مسئولان ورزش کشور نگاه ویژه‌ای به این موضوع داشته باشند و بیشتر از قبل از ما حمایت کنند تا بتوانیم نتایج خوبی را در المپیک برای کشورمان رقم بزنیم. ما توقع داریم مدیران ورزش به قول‌هایی  که به ما داده اند، عمل کنند.  

جوادی ادامه داد: سعی من بر این است که با حداکثر آمادگی برای المپیک تلاش کنم. شرایط رقابت در المپیک یک شرایط کاملا خاص است وهیچ چیز قابل پیش بینی نیست ولی امیدوارم در این تورنمنت جهانی وبین المللی شرایط خوبی برایم اتفاق بیفتد.

انتهای پیام/ 



منبع

ملی پوش وزنه برداری ایران در مورد سال جدید و برنامه‌هایش تاکید کرد: سال ۱۴۰۳ سالی مهم برای ورزش ایران است. در پیش بودن المپیک این سال را تبدیل به سالی خاص برای ورزش ایران می‌کند و امیدوارم در نهایت در این سال و در المپیک ورزش ایران به خصوص وزنه برداری بتواند اتفاقات خوبی را رقم بزند.

بخوانید:  سخنگوی شورای نگهبان: مراحل قانونی عضویت ایران در سازمان شانگهای به پایان رسید