برترینهای جشنواره فرهنگی ورزشی صنعت آب و برق در قزوین معرفی شدند

انتهای پیام

سکوی دوم این رشته به طور مشترک به تیم های توزیع و انتقال برق رسید که اعضای تیم را پرنیا میرزاییان، پارمیس میرزاییان، پارمیس جمالی، آتوسا مرادی و مهدیس جمالی تشکل می دادند.

در گروه سنی 11 تا 14 سال آتنا قاسمی از شرکت توزیع نیروی برق اول شد، پرنیا میرزاییان از تولید برق دوم شد و ملیکا نوری از شرکت توزیع در رده سوم جای گرفت.

در دو و میدانی گروه سنی 15 تا 18 سال آرزو کلهر از آبفا به مقام اول رسید، مبینا قاسمی از توزیع نیروی برق در مکان دوم جای گرفت و مهدیس جمالی از انتقال برق و ملیکا قاسمی از شرکت توزیع نیروی برق به طور مشترک سوم شدند.

این رقابتها با حضور  100 نفر از فرزندان همکاران صنعت آب و برق استان قزوین به مدت دو روز برگزار شد.

در رشته طناب کشی تیم الف شرکت توزیع نیروی برق اول شد که افراد این تیم را دانیال احمدی، علی نوری، امیر رضا موسوی، مهرزاد نقی لو، محمد امیر ربیعی و مسعود قهرمانی، تشکیل می دادند.

به گزارش خبرنگار ورزشی برنا از قزوین؛ جشنواره فرهنگی ورزشی ویژه فرزندان همکاران صنعت آب و برق در استان قزوین پس از دو روز رقابت ورزشکاران با معرفی افراد برتر به پایان رسید.

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف



منبع

 





در گروه سنی 8 تا 11 سال نیز فاطمه مصباحی از شرکت آب منطقه ای قزوین اول شد، ریحانه یگانه راد از آبفا در سکوی دوم ایستاد و عطیه یزدی پور از آبفا و مبینا طاهری دوست از توزیع برق به صورت مشترک سوم شدند.

بخوانید:  ورود بیش از ۷ میلیون خودرو به استان البرز

در گروه سنی 12 تا 14 سال آتنا قاسمی از توزیع برق در سکوی نخست ایستاد، نیکو نیکزاد از آب منطقه ای دوم شد و مقام مشترک سوم در اختیار ساغر محبی و ملیکا نوری از شکت توزیع نیروی برق قرار گرفت.

در بخش دختران در رشته آمادگی جسمانی در گروه سنی 8 تا 10 سال همه برندگان از شرکت توزیع نیروی برق بودند و ساغر محبی اول شد، آرشیدا رحمانی در رده دوم و محمود احمدی در مکان سوم جای گرفت.

شرکت آبفای استان نیز با محمدپارسا آشوری، سپهر ملازینل، آتیلا محب علیان، آراد سالی، محمد آرشام نادری و محمد پویا آشوری در رده سوم جای گرفت.

5555

همچنین تیم «ب» شرکت توزیع نیروی برق استان در سکوی سوم ایستاد که بازیکنان آن را تیام حریری پور، ملیکا نوری، یسنا طاهری دوست، آرشیدا رحمانی و محنا فرهناک تشکیل می دادند.

همچنین تیم شرکت آب منطقه ای استان با مانی اسماعیلی، ماهان ملکی، علیرضا عطایی، ابوالفضل فرمانی، جاوید حسین پور، علیرضا اکبرشاهی در سکوی دوم ایستاد.

در رشته دو ومیدانی در گروه سنی زیر 8 سال مهنا یگانه راد از آبفا اول شد، دلنیا دانکو از آب منطقه ای در مکان دوم ایستاد و مهیا حسنی از آب منطقه ای و یاس محمودی از توزیع برق به طور مشترک سوم شدند.


آیا این خبر مفید بود؟

در این مسابقات در رشته آمادگی جسمانی پسران در گروه سنی 8 تا 10 سال، علیرضا رضایی از شرکت توزیع نیروی برق اول شد، پیمان زمانی فر از این شرکت دوم شد و محمود احمدی از شرکت انتقال برق در رده سوم جای گرفت.

بخوانید:  دعای روز بیست و هشتم ماه مبارک رمضان + تفسیر

Capture

در رشته طناب کشی آزاد تیم الف شرکت توزیع نیروی برق توانست با تلاش مبینا قاسمی، آتنا قاسمی، پریماه محمدی، ساغر محبی، فاطمه نوریانی اعضای تیم به مقام اول دست یابد.

در گروه سنی 11 تا 14 سال محمد پرهام راد مهر از شرکت توزیع نیروی برق در رده نخست قرار گرفت، ایلیا روزه دار از انتقال برق دوم شد و امیرعباس طاهرخانی از شرکت توزیع نیروی برق در رده سوم جای گرفت.