بررسی تاثیر شبکه‌های اجتماعی در موفقیت کسب و کارهای نوپا

فعالان حوزه زیست بوم استارت‌آپی کشور در نشستی با عنوان «صبحانه با طعم کسب‌و‌کار»تاثیر شبکه‌های اجتماعی در موفقیت کسب و کارهای نوپا بررسی کردند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا؛ عرفان اندرونی، دبیر رویداد دورهمی اهالی اکوسیستم استارت‌آپی در خصوص برنامه‌های این رویداد گفت: «امسال این دومین رویداد صبحانه است و در نظر داریم تا پایان سال دو رویداد دیگر به صورت فصلی برگزار کنیم. هدف از برگزاری این رویدادها، معرفی خدمات یسناتیم، شرکت دانش بنیان به اکوسیستم استارت‌آپی و شبکه سازی خاص است.»

 


این مدیر دیجیتال مارکتینگ در مورد تاثیر بالای ایمیل مارکتینگ و فعالیت در شبکه های اجتماعی برای کسب‌وکار‌های b۲b هم اشاره کرد.


آیا این خبر مفید بود؟





منبع

 مدیر محتوا ادوایس  در نتیجه گیری صحبت هایش گفت:گروه‌هایی که بتوانند به سوالهایی همچون هدفت چیست؟مخاطبت کیست؟ چه کانال توزیعی را در نظر دارید؟ پاسخ درستی دهند‌, بهتر مدیریت زمان کرده و خروجی مطلوبی را خواهند داشت.

 

مدیر محتوا ادوایس, نخستین سخرانی بود که با عنوان «از بریف تا خروجی محتوا» سخنرانی کرد. پارسا کاکوئی به کسب و کار‌هایی اشاره کرد که با چالش نبود تیم دیجیتال مارکتینگ مواجه‌اند و برای انجام طرح های خود نیاز به برون‌سپاری دارند.


|