برگزاری نشست تخصصی بررسی مسائل و مشکلات فوتبال پلدختر

دبیر هیات فوتبال پلدختر تصریح کرد: همچنین  ۲ تیم در  لیگ برتر و ۲تیم نیز  در  دسته اول حضور دارند.

او ادامه داد: برای جبران مشکلات فوتبال پلدختر در کنار هیات فوتبال این شهرستان هستیم .

شهرام عزیزی بیان کرد:  درحالیکه شهرستان های دیگر استان دارای  زیرساخت  خوبی در فوتبال هستند و می توانند بهتر عمل کنند ولی   ما توانسته ایم با وجود این چالش ها  ۱۲تیم‌ را از این شهرستان در لیگ های استانی و کشوری  سازماندهی کنیم.

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف



منبع

محمودی همچنین خواستار حمایت ونگاه ویژه هیات فوتبال  استان از برگزاری  دوره های آموزشی دوره مربی گری و کلاس های داوری  در پلدختر شد و گفت :  انتظار داریم در زمان افتتاح زمین چمن  فوتبال پلدخترکه در هفته تربیت بدنی انجام خواهد گرفت  با حمایت هیات استان یک  مسابقه دوستانه بین دو تیم مطرح نیز برگزار  شود.

آیا این خبر مفید بود؟

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا از لرستان ؛ نشست تخصصی بررسی مسائل و مشکلات فوتبال پلدختر با حضور رییس هیات فوتبال لرستان با حضور  مهرداد محمودی رییس ورزش وجوانان پلدختر ،  ولی الله خسروی رییس هیات فوتبال استان ،  سید مسعودشاهرخی عضو هیات رییسه هیات فوتبال استان ، حامدین صیاد منصور رییس هیات فوتبال پلدختر ، شهرام عزیزی عضو شورای اسلامی شهر  و دبیر هیات فوتبال پلدختر  برگزار شد.

همچنین ولی الله خسروی  رییس هیات فوتبال لرستان  در ادامه این  نشست با بیان اینکه  فوتبال پلدختر پویا و رو به جلوست، گفت : کارهای انجام گرفته در بحث زیر ساخت ها قابل تقدیر است .

بخوانید:  رهبر انقلاب: تبیین مصالح بنیادی کشور و نظام از وظایف معاونت پرورشی است

محمودی با اشاره به تعداد زیاد ورزشکاران  سازمان یافته در رشته فوتبال ، تصریح کرد: با توجه به خسارات   سیل به ورزش پلدختر ازجمله فوتبال باید نگاه ویژه ای به فوتبال شهرستان  داشت.

خسروی یادآورشد: برخی تیم های فوتبال حاضر در لیگ برتر به علت مشکلات زیر ساختی و عدم تایید زمین مجموعه شان نمی توانند از بازی های لیگ برتر امسال میزبانی کنند .

او با بیان اینکه تیم های پایه آینده فوتبال پلدختر را تعیین می کنند،  یاد آورشد: انتظار داریم هیات فوتبال استان و دستگاه ورزش وجوانان در بحث زیرساخت ها،  برگزاری کلاس های داوری و مربی گری هیات فوتبال پلدختر را  حمایت کنند کما اینکه در گذشته نیز این کلاس ها را برگزار کرده بودیم.

انتهای پیام

او با تاکید بر لزوم ساختارمندی هیات های ورزشی از جمله هیات فوتبال، افزود: متاسفانه این هیات  هنوز  فاقد دفتر  است که انتظار داریم حتما با حمایت های هیات استان راه اندازی شود.

او ضعف حمایت های مالی و اسپانسرینگ را  از جمله چالش های  فوتبال در پلدختر عنوان کرد و گفت: هیات فوتبال استان  در بحث ورودی تیم های این  شهرستان به مسابقات حمایت کند و به آنها تخفیف دهد.

* حضور ۱۲تیم  فعال  در لیگ های استانی و کشوری

این عضو شورای اسلامی شهر  و دبیر هیات فوتبال پلدختر  با اشاره به موفقیت های فوتبال پلدختر ، خاطر نشان  کرد: این درحالی است که فوتبال پلدختر از لحاظ زیرساختی دچار  مشکلات زیادی  است و حتی هنوز هیات فوتبال این شهرستان فاقد دفتر است .

مهرداد محمودی رییس ورزش وجوانان پلدختر در این نشست که  صبح روز سه شنبه  در اداره ورزش وجوانان پلدختر برگزار شده بود با اشاره به ظرفیت های فوتبالی پلدختر ، اطهار کرد: هیات  فوتبال پلدختر از مهمترین هیات های ورزشی پلدختر است و  زحمات زیادی برای فوتبال این شهرستان کشیده است.

بخوانید:  کشف بیش از ۳۲ هزار ليتر نفت سفيد قاچاق در دلفان

او با بیان اینکه از این تعداد  ۸ تیم در لیگ پایه حضور دارند ، افزود:  تیم زیر ۱۵سال ستارگان پلدختر در مسابقات کشوری حضور می یابند.

خسروی تصریح کرد: کمک فیفا به فوتبال سیل زده پلدختر ۱۰۰ هزار دلار است که بعلت تحریم ها با وجود واریز آن قابلیت برداشت نداریم اما اگر این مشکل حل شود آن را صرف ایجاد زیر ساخت ها در پلدختر خواهیم کرد .

* فوتبال پلدختر پویا و  رو به جلو است

همچنین شهرام عزیزی دبیر هیات فوتبال پلدختر در این نشست گفت :در حال حاضر  ۱۲تیم فوتبال  فعال از شهرستان پلدختر  در لیگ های استانی و کشوری حضور دارند .

رییس هیات فوتبال لرستان بیان کرد: سال گذشته با وجود همه مشکلات زیرساختی اما در مواجهه با کمبودها با فوتبال پلدختر مدارا کردیم