تاکید مقام معظم رهبری بر سپردن کارها به مردم و مردمی شدن اقتصاد است

وی افزود: دولت سیزدهم در حالی پای کار آمد که کشور با مشکل بزرگ و رنج آور بیماری کروید -۱۹ مواجه بود، روزانه ۴۰ هزار نفر در کشور به این ویروس منحوس مبتلا می شدند و  نزدیک به ۷۰۰ نفر هم جان خود را از دست می دادند.

به گفته استاندار بهسازی جاده روستای قیام انجام شده و هر تعهدی که دولت در این روستا داده به سرانجام رسیده است.1001220807_97959846

وی در بخش پایانی سخنان خود به حکومت امام علی (ع) اشاره و عنوان کرد: حکومت پنج ساله امیرالمومنین علی (ع) هم بر پایه مردم داری بود.

وی ادامه داد: در استان کهگیلویه و بویراحمد از همان ابتدای انتصاب به عنوان استاندار، کار را از دورترین نقطه استان از سیلاب و کلوار و زیلایی شروع کردیم بطوریکه در سفری که قصد داشتیم از منطقه محروم بردپهن به زیلایی برویم و نهار را در زیلایی باشیم به دلیل وضعیت نامناسب جاده ها شب به منطقه رسیدیم.

وی با اشاره به اینکه در برخی از روستاهای این استان مردم برای عبور از رودخانه از گرگر استفاده می کردند که شرایط سخت و رنج آوری برای کودکان و زنان این مناطق بود، افزود: عملیات ساخت پل بر روی رودخانه ای در روستای شهید طیب انجام شده و منتظریم سطح آب فروکش کند تا عرشه پل نصب شود.

وی بیان کرد: قبل از اینکه دولت سیزدهم پای کار بیاید مردم برای اینکه واکسینه شوند عازم کشورهای همسایه در شمال کشور شدند اما با اقدامات خوب صورت گرفته جمعیتی که بر علیه کرونا واکسن شدند به ۶۰ میلیون نفر رسید.

بخوانید:  تعرفه برق به‌زودی با نرخ حداکثری محاسبه می‌شود

احمدزاده با بیان اینکه همه مدیران مکلف به مردمی سازی کارها در دستگاه های اجرایی خود هستند، عنوان کرد: فتنه ۸۸ زمانی خنثی شد که مردم در ۹ دی علیه فتنه گران به خیابان آمدند، سال گذشته هم که عده ای تلاش داشتند کشور را به حاشیه ببرند شاهد راهپیمایی باشکوه در ۲۲ بهمن و از بین رفتن نقشه های دشمنان بودیم.

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف



منبع

استاندار با تسلیت فرا رسیدن شهادت جواد الائمه(ع) به ۲۸ خرداد سال ۱۴۰۰ اشاره و اظهار کرد: دو سال پیش در چنین روزی مردم به دولت مردمی و عدالت محور آیت الله رئیسی رای اعتماد دادند و امروز را روز ایمان و امید نام گذاری کردند.

در ادامه دستیار رئیس جمهور در امر مردمی سازی دولت با بیان اینکه مسئله مردمی سازی یک ضرورت است، گفت: ادارات و فرمانداری ها منابع محدودی دارند که برای جذب این منابع مجبور هستند دایم  به استانداری و سازمان مدیریت برنانه ریزی مراجعه کنند یا در مرکز کشور حضور داشته باشند.


آیا این خبر مفید بود؟

احمدزاده با اشاره به اینکه در این شرایط بیماری کرونا، تنها ۱۵ میلیون نفر در کشور واکسیناسیون شده بودند، افزود: با تماس تلفنی رئیس جمهور دولت سیزدهم با رئیس جمهور چین، واکسن وارد کشور شد از طرفی هم دانشمندان ایرانی واکسن تولید کردند. 1009223349_97959959

احمدزاده با بیان اینکه بنیه و اساس انقلاب اسلامی مردمی است، اظهار داشت: انقلاب اسلامی زمانی به پیروزی رسید که مردم در کنار امام قرار گرفتند.

بخوانید:  قیمت این ژیان ۹ میلیارد تومان است! + عکس

استاندار کهگیلویه وبویراحمد به بدهی های دولت گذشته اشاره و عنوان کرد: دولت سیزدهم در حالی کار  را در دست گرفت که ۱۵ هزار میلیارد تومان بدهی و  ۶۰۰ هزار میلیارد تومان اوراق دولت قبل بود و در هر ماه ۱۱ هزار میلیارد تومان بدهی را پرداخت می کرد.

انتهای پیام 





احمدزاده در ادامه به موضوع مردمی سازی مدنظر دولت سیزدهم اشاره و عنوان کرد: هر جایی از ظرفیت مردم استفاده کردیم موفق بودیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛سید علی احمدزاده در نشست شورای اداری که با حضور سید احمد عبودتیان دستیار ویژه رئیس جمهور در امور مردمی سازی دولت برگزار شد با اشاره به اینکه کلام مقام معظم رهبری مبنی بر مردمی سازی کارها نباید بر زمین بماند افزود: آیت الله دکتر رئیسی هم بر اجرایی شدن بیانات معظم له در این خصوص تاکید دارند و مردمی شدن کارها جنبه مشروعیت، مقبولیت و قانونی دارد.

بخوانید:  نظارت مستمر بر اجرای صحیح امتحانات دی ماه

احمدزاده با بیان اینکه خدمت به مردم سبب ماندگاری مدیران می شود، گفت: برخی مدیران آنطور که انتظار می رود از عملکرد دولت دفاع نمی کنند که از آنها گلایه دارم.

وی با اشاره به اینکه به عنوان خادم این ملت هر جایی که توانستم کار انجام دادم و هر جایی هم نتوانستیم به دروغ متوسل نشدیم و حقیقت را به مردم بیان کردیم، گفت: در دولت مردمی جهادی پای کاریم و صادق الوعده هستیم.

گفتنی است در پایان این مراسم با حکم سید علی احمدزاده استاندار، حجت الاسلام امیر مردانی به عنوان دستیار استاندار در امور مردمی سازی دولت در کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد.1004775201_97959851