تصاویر قدیمی و مخدوش شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد بازسازی و نقاشی دیجیتال شد


تصاویر قدیمی و مخدوش شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد بازسازی و نقاشی دیجیتال شد

مسئول کنگره شهدای کهگیلویه و بویراحمد از بازسازی تصاویر مخدوش شهدا خبر داد و گفت: به همت ستاد کنگره ملی ۲۰۰۰ شهید استان، تمثال مطهر شهدای استان، توسط هنرمندان برجسته استان، بازسازی و اصلاح و نقاشی دیجیتال گردید.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛سرهنگ وحید مثنوی افزود: این در حالی است که بسیاری از تصاویر موجود از شهدا مخدوش و بسیار بی کیفیت بودند اما این حرکت بزرگ پس از سال ها انجام شد.

مثنوی در ادامه به برنامه ریزی و نصب تابلو های شهدا اشاره کرد و گفت: تهیه، بازسازی  و نصب تمثال ۲۰۰۰ شهید استان روی عمودهای برق، نصب تمثال شهدای استان در بیش از ۶۰ بیلبورد جاده های استان، تولید و نصب بیش از ۲۰۰سازه فلزی زیبا مزین به تمثال شهدا، در سطح استان در دستور کار کنگره ملی ۲۰۰۰ شهید استان کهگیلویه و بویراحمد می باشد. 

مسئول کنگره شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: در نوع طراحی ها و کیفیت اجرای این مهم، سعی شده است که مسائل زیبایی شناسی و کیفی مورد ملاحظه قرار گیرد و از افراد توانمند و متخصص در تحقق این موضوع استفاده شود. 

وی به زمان عملیات نصب این سازه ها اشاره کرد و گفت: همزمان با برگزاری اولین اجلاسیه از اجلاسیه های شهدای استان کهگیلویه وبویراحمد، عملیات نصب این سازه ها آغاز خواهد شد.

انتهای پیام 



منبع

بخوانید:  بیش از ۶۲ هزار نسخه کتاب از سوی ۱۰هزار نفر خریداری شد