مشارکت ۷ درصد یارانه بگیران هرمزگانی در طرح کالابرگ فجرانه



به گزارش خبرگزاری برنا هرمزگان، مجتبی معین وزیری، مدیرکل اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی هرمزگان اظهار داشت: دولت سیزدهم در راستای حمایت مضاعف از سبد غذایی خانوارهای یارانه بگیر دهک‌های اول تا هفتم درآمدی، هدیه فجرانه و یا همان طرح یارانه تشویقی اجرایی کرد که این طرح فجرانه با استقبال خوب مردم روبرو شد.

وی افزود: از جمله مزایای طرح فجرانه می‌توان به اعتبار جدید (۲۲۰ هزارتومانی) علاوه بر یارانه ۳۰۰ و ۴۰۰ هزارتومانی فعلی یارانه بگیران و میزان حمایت دولت از ۱۲۰ هزار تومان (اعتبار تشویقی کالابرگی) که به ۲۲۰ هزار تومان افزایش یافته است، اشاره کرد.

معین وزیری بیان کرد: از آغاز طرح کالابرگ الکترونیکی فجرانه تا پایان مرحله دوم حدود ۶۰۰ میلیارد تومان از اعتباری که دولت در اختیار مردم قرار داده مصرف شده است‌

وی تاکید کرد: بیش از ۷ درصد مردم یارانه بگیر استان هرمزگان شامل ۳۳۴ هزار و ۸۵۷ خانوار در اجرای طرح کالابرگ الکترونیک فجرانه مشارکت داشته و از مزایای آن برخوردار شده‌اند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان عنوان کرد: مرحله سوم طرح فجرانه از ۱۸ فروردین آغاز شده و تا ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ادامه دارد.

مجتبی معین وزیری در پایان خاطرنشان‌کرد: استقبال مردم از طرح کالابرگ الکترونیک نشان دهنده موفقیت دولت در اجرای طرح و تأمین امنیت غذایی و تقویت سفره خانوار و کمک به جهش تولید اقلام اساسی غذایی است.



منبع

بخوانید:  تمدید آتش بس در یمن مقدمه صلح پایدار است