تکریم مقام رفیع معلم یک اولویت و وظیفه ای همگانی است / ادارات آموزش و پرورش را برای برگزاری آزمون ها یاری کنند

 وی به اهمیت تعلیم و تربیت‌ در جامعه اشاره کرد و گفت: جایگاه معلم در جامعه دینی ما جایگاه بلند و رفیعی است و معلمان هستند که الگو و نمونه می‌ سازند و هرگونه هزینه در این راه بهترین سرمایه گذاری است.

وی تصریح کرد: انتظار است همه دستگاه های اجرایی در مرکز استان و همچنین فرمانداران در شهرستان ها برنامه ریزی شایسته ای برای تجلیل از مقام معلم داشته باشند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان هم گفت: برای ارج نهادن و گرامی داشت مقام معلم در استان ۵۰ عنوان برنامه و ۱۵۰ زیر برنامه تدارک دیده شده است.

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف



منبع

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری یادآور شد: دستورالعمل همکاری دستگاه های اجرایی و ادارات با آموزش و پرورش در برگزاری آزمون ها به آنها ابلاغ می شود.IMG_20230409_170312_411

عزتخواه با بیان اینکه مقام و منزلت همه معلمین عزیز ارزشمند و بزرگ است، اظهار داشت: ۱۲۰ معلم در سطوح شهرستانی و تعداد پنج معلم در سطح استانی مورد تجلیل قرار می گیرند.

هاشمی مهر تاکید کرد: همه دستگاه های اجرایی استان برای برگزاری آزمون دانش آموزان، آموزش و پرورش را یاری کنند.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری با تاکید بر اینکه، عزت و کرامت معلمین عزیز نباید خدشه دار شود، اظهار داشت:  سرنوشت جامعه با دست پرتوان معلم رقم می خورد و باید قدر بدانیم.


آیا این خبر مفید بود؟

انتهای پیام 





به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛سید جواد هاشمی مهر در جلسه شورای آموزش‌ و پرورش استان تاکید کرد: همه دستگاه های اجرایی و ادارات و حتی بخش خصوصی برای تکریم مقام و منزلت معلم به‌ عنوان الگوهای علمی، اخلاقی، ادبی، فرهنگی و اجتماعی مشارکت کنند.

بخوانید:  کشف بیش از 9کیلوگرم تریاک در راه آهن

وی ابراز داشت: با توجه به اینکه آزمون دانش آموزان متوسطه دوم به صورت هوشمند و شبه کنکور است همه دستگاه های اجرایی از جمله خدمات رسان پشتیبان آموزش و پرورش استان باشند.

به گفته مدیرکل آموزش و پرورش استان در این جلسه اعضای شورای آموزش ‌و پرورش استان برنامه‌های پیشنهادی خود را برای هر چه بهتر برگزار شدن هفته بزرگداشت مقام معلم و آزمون دانش آموزان که از ۳۱ اردیبهشت ماه آغاز و تا ۲۵ خرداد ‌ماه سال جاری ادامه دارد، مطرح کردند.IMG_20230409_170306_017

مدیرکل آموزش و پرورش استان به الکترونیکی بودن آزمون دانش آموزان متوسطه دوم اشاره کرد و گفت: دانش آموزان عزیز و اولیاء آنها متوجه باشند که دروس به صورت مفهومی و عمیق خوانده شوند چرا که سئوالات مانند گذشته کلیشه ای نسیت.

عزتخواه تصریح کرد: اولین جلسه شورای آموزش و پرورش استان با سه دستورکار، بزرگداشت مقام معلم، مشکلات و چالش ها برای برگزاری امتحانات خرداد ماه و نوسازی مراکز و مدارس غیردولتی در استان برگزار شد.