تیم جان سختی هستیم/ آرزوی موفقیت برای سپاهان بعد از بازی با ذوب آهن دارم

انتهای پیام





نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف


منبع

سرمربی ذوب آهن در واکنش به صحبت‌های خبرنگاری که گفت بازیکنان تیم اظهارداشتند در کسب نتایج تیم ما مقصر هستیم، گفت: اصلا بازیکنان مقصر نیستند، ما باید در طول هفته بازیکنان را آماده کنیم و به همین دلیل است بعد از بازیها همه چیز را به گردن می گیرم. بازیکنان به دلیل ارتباط خوبی که با کادر دارند و صمیمیتی که در مجموعه است اشتباهات خود را بیان می کنند؛ اما بهر حال اشتباهات فردی هم به کادر فنی برمی گردد باید با آنها آنقدر تمرین و کار کنیم تا اشتباهات خود را به حداقل برسانند.

به خود باوری که در طی این دو فصل داشتیم، اگر فردا هم آن شرایط داشته باشیم، می توانیم سپاهان را تحت فشار بگذاریم، ضمن احترام به تیم سپاهان باید بگویم ما تیم راحتی نیستیم، تیم سرسخت و جان سختی هستیم، حتی در تهران در مقابل پرسپولیس ۷۰ دقیقه فوق العاده بودیم و بر اثر عدم تمرکز در یک ضربه ایستگاهی شکست خوردیم.

وی افزود: بازیکنان تیم شرایط را به خوبی درک می کنند و در هفته های گذشته شرایط خوبی نداشتیم؛ اما خیلی مصمم و با انگیزه هستیم، تمرینات خوبی را در طی هفته گذشته پشت سر گذاشتیم. سعی کردیم بر روی نقاط ضعف و قوت تیم سپاهان کار کنیم، می دانیم سپاهان کادر فنی خوبی دارد. احترام خاصی برای مورایس قائل هستم از مربیانی هستند که به فوتبال ما کمک می کند و به جز بازی فردا برای آنها آرزوی موفقیت می کنم.

بخوانید:  حضور مدیر کل ورزش و جوانان استان در خانه کشتی کرمان

وی افزود: فردا هم باید با تمرکز بالا بازی کنیم و به هوادارانمان قول می دهیم با تمام توان بازی می کنیم تا بتوانیم آنها را شاد کنیم.

سرمربی ذوب آهن اضافه کرد: سپاهان بازیکنان توانمند و قدرتمندی را دارد، تیم فیزیکی هستند و ما بر این موضوع واقف هستیم. آنالیز خوبی از این تیم به دست آوردیم، سعی می کنیم از نقاط ضعف آنها استفاده کرده و نقاط قوت آنها را پوشش بدهیم تا بتوانیم دست پر زمین را ترک کنیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از اصفهان، مهدی تارتار سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن شامگاه دوشنبه ۲۴ بهمن ماه در نشست خبری پیش از دربی اصفهان در مقابل سپاهان، اظهارداشت: فردا یک بازی سخت برای هر دو تیم خواهد بود؛ چرا که در مسابقات دربی جایگاه‌ تیم ها نمی تواند خیلی تاثیرگذار باشد. بحث دربی است و جذابیت های خاص خود را دارد.

تارتار در خصوص این که در ۳ دربی گذشته اصفهان تیم تخت هدایتش نتیجه خوبی گرفته، گفت: دربی شرایط متفاوتی دارد؛ اگر ما بتوانیم از نظر ذهنی

وی ادامه داد: امروز با هواداران نشست خوبی داشتیم و امیدوارم همیشه در کنار ما باشند تا به روزهای خوبمام برگردیم.

وی خاطرنشان کرد: ما راه همان را درست رفته ایم و بدشانسی هایی که داشتیم به ما ضرر زده است، باید قبول کنیم امسال تیم خوش شانسی نبوده ایم؛ آسیب دیدگی ها در برخی از پست ها  به ما ضربه زیادی زد. این را می دانیم که پایان فصل جایگاهها را مشخص می کنند، سال گذشته در همین شرایط به سپاهان برخورد کردیم و شرایط خوبی نداشتیم و شروع موفقیت‌های ما از بازی سپاهان آغاز شد امیدوارم که فردا نیز چنین اتفاقی رخ دهد، چیزی مشخص نیست. تارتار تاکید کرد: هیچ گاه ناامید نیستیم، پایان فصل است که جایگاه تیمها اعم از قهرمانان، تیمهای سقوط کننده و تیمهایی که کسب سهمیه آسیا می کنند، مشخص می شود. ما صبور هستیم و امیدوارم هواداران نیز صبور باشند و به ما فرصت دهند.

بخوانید:  مسولیت کامل استفاده رژیم وحشی اسراییل از بمب اتمی با کاخ سفید است

وی همچنین در خصوص وضعیت آرمان قاسمی اضافه کرد: آرمان یکی از بازیکنان ما است که در پست وی ترافیک داریم آرمان کسی است  که خودم من در ۱۷ سالگی در لیگ برتر به او بازی داده و به این تیم آوردم. برای ما فرقی ندارد. هر کدام از آنها که از نظر فنی شرایط خوبی داشته باشند، بازی خواهند کرد. ما مربیان یاد گرفته ایم تفاوتی بین بازیکنان قائل نباشیم با توجه به بازی و شرایطی که داریم از آنها استفاده می کنیم از مدافعان تیم راضی هستم.


آیا این خبر مفید بود؟