مهارت دختران ایلامی در زمینه های مختلف زبانزد عام و خاص است


آیا این خبر مفید بود؟

الیاس پوریان بر برپایی نمایشگاه‌های که توانمندی های بانوان این استان را منعکس می‌کند، تاکید کرد و اظهار داشت: برگزاری این گونه نمایشگاه ها باعث توانمندی و شکوفایی بانوان در زمینه های مختلف می شود.

وی با اشاره به اینکه تجهیز کارگاه های این رشته ها نیازمند اعتبارات استانی است، افزود: در صورت کمک و مساعدت مسئولان استانی، این دانشگاه قدم های قابل قبولی در زمینه توانمندی بانوان بر می دارد.

وی اظهار داشت: دختران دانشجوی کارآفرین ایلامی با تکیه بر حجاب و عفاف، مهارت های تولیدی مثال زدنی دارند.

انتهای پیام


|

مهارت دختران ایلامی در زمینه های مختلف زبانزد عام و خاص است

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری ایلام گفت: مهارت دختران، زنان ایلامی در زمینه های مختلف علمی و غیره زبانزد خاص و عام هستند.

نظری با استقبال از پیشنهاد برپایی سالیانه نمایشگاه، اظهار داشت: نمایشگاه عفاف و حجاب که توسط بانوان توانمند و هنرمند رشته های طراحی دوخت و فوتوگرافیک این دانشگاه برپاشده، با معرفی ظرفیت های دانشجویان و اساتید این دانشگاه از این پس هرساله در دهه فجر انقلاب پذیرای بازدیدکنندگان خواهد بود.


مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری ایلام از محصولات و تولیدات عرضه شده در این نمایشگاه استقبال کرد و ادامه داد: در صورت وجود امکانات مالی مناسب، دانشجویان دارای این پتانسیل هستند که محصولات خود را در مقیاس بزرگتری وارد بازار هدف کنند.

“محمد نظری” افزود: متاسفانه امکانات مالی و فضای تولیدی در اختیار این دانشگاه محدود بوده و نمی‌تواند پاسخگوی بانوان هنرمند و توانمند و کارآفرین باشد.

بخوانید:  ۲۷۶ مصدوم بر اثر زلزله ۵.۴ ریشتری در خوی/ اعزام ۱۰ تیم ارزیاب هلال احمر به منطقه

به گزارش خبرگزاری برنا ایلام؛ فریده الیاس پوریان در بازدید از نمایشگاه پرنیان دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه ای استان ایلام افزود: دختران این مرز و بوم با توانمندی بالا در تمامی عرصه های اجتماعی، فرهنگی و غیره بسیار فعال هستند و بارها قابلیت های خود را به اثبات رسانده اند.


رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای استان تصریح کرد: نمایشگاه پرنیان انقلاب به منظور نمایش و عرضه دستاوردهای دانشجویان دختر دانشگاه فنی و حرفه‌ای واحد استان ایلام برپا شده است.





منبع