جنایات غزه نمایشگاهی از خباثت‌های غرب و آمریکای جنایتکار است

امام‌جمعه بخش مرکزی با اشاره به اینکه هرکجا مظلومان در برابر ظالمان ایستادگی کردند پیروزی با ملت‌های مظلوم بوده است اظهار داشت: جنگ غزه و رژیم صهیونیستی در حقیقت جنگ بین حق و باطل است به همین دلیل یک حادثه جریان‌ساز است به‌نحوی‌که در حال حاضر شاهد هستیم که مردم جهان به احترام پایداری و ایستادگی کودکان غزه تمام‌قد ایستاده‌اند و این کودکان را تحسین می‌کنند.

وی با اشاره به فجایعی که در غزه رخ می دهد، گفت: این جنایات نمایشگاهی از خباثت‌های غرب و آمریکای جنایتکار و صهیونیست‌های غاصب است.

به گزارش برنا؛ آیت‌الله سید محمدکاظم مدرسی در اجتماع پرشور مردم یزد در دفاع از مظلومان غزه که در میدان امیرچقماق یزد برگزار شد، با اشاره به روز پرستار و ولادت حضرت زینب (س) اظهار کرد: این روز را به پرستاران غزه که بیش از ۲۰۰ همکار خود را در بمباران های صهیونیست ها از دست دادند، تسلیت می گوییم.

امام جمعه بخش مرکزی یزد با بیان اینکه ملت مسلمان ایران در صدر حامیان ملت مظلوم فلسطین قرار دارد، عنوان کرد: ملت ایران تحت رهبری های مدبرانه رهبر معظم انقلاب به حمایت خود از فلسطین و غزه ادامه خواهد داد.

وی با اشاره به بیمارستانها و مراکز درمانی که توسط رژیم غاصب صهیونیستی مورد هجوم قرار گرفتند، افزود: غزه در این مدت ده ها نفر از کادر درمان و پزشکان خود را از دست داد.

مدرسی بیان کرد: تاریخ، کشتار وحشیانه آمریکا در عراق و افغانستان را هرگز فراموش نمی کند اما در نهایت ملت عراق و افغانستان پیروز شدند و این نشان از آن دارد که مظلومان پیروز میدان هستند و این وعده الهی است.

بخوانید:  پرتجویزترین و پرمصرف ترین داروها در ایران+عکس

وی در پایان گفت: اگر مدعیان غرب به دموکراسی اعتقاد دارید واقعیت را ببینید و بگوئید حماس چگونه ایجاد شده است و اذعان کنید که دموکراسی برای شما هیچ معنایی ندارد.



منبع

وی با اشاره به اینکه در بیش از ۳ هزار نقطه جهان تظاهرات در حمایت از مردم غزه تظاهرات برپا شد ولی دولت های آنها اجازه پشتیبانی نمی دهند، تصریح کرد: اگر ملت ایران در این مسیر از ملت مظلوم غزه حمایت کرده و هزینه های آن را برعهده گرفته است به این دلیل است که آمده تا از مظلوم دفاع و از ظالم اعلام برائت کند.