وی اضافه کرد: هادی مقدم دوست خیلی با ما همراه بود و هر اتفاقی در این اثر رخ داده است به نظرم هادی مقدم دوست در آن خیلی تاثیر داشت و البته اگر بد هم بود خودش مسئول است (با خنده) حسین حسنی نویسنده درباره اینکه فیلمنامه را به تنهایی نوشته است یا خیر گفت: مگر می شود با هادی مقدم دوست کار کرد و تنها نوشت من افتخار داشتم با او بنویسم و کار یاد بگیرم و البته زندگی کردن هم از او یاد بگیرم.
وی درباره حال درونی آدم ها در فیلم هایش گفت: نمایش حال درونی آدم ها و تغییر آدم ها غیر از اینکه عنصر مهم نمایشی است و موضوعی برای جذابیت است یک دغدغه مهم برای مخاطب هم هست که در زندگی شاهد این تغییرات باشد. برای من جالب بود یکی از دوستان حین عکاسی گفت چقدر پیر شدی و به نظرم موضوع تغییر مسأله آدم هاست و دوست دارند این حال درونی و تغییر درونی را هم ببینند.
میرزامحمدی طراح صحنه درباره سختی طراحی خانه قدیمی و فضای عطر آلود آن بیان کرد: غیر از آیتم های همیشگی رنگ و فرم چالش عطر هم بود که چطور عطر را در فیلم حس کنیم هادی مقدم دوست خیلی جزئی نگر و خلاق است و جسارت ما را هم بالا برد ما می خواستیم در یک خانه قدیمی عطر جوانی هم ساطع کنیم من سعی کردم با توجه به خود فیلمنامه و هماهنگی و رفاقلت پشت صحنه با هادی مقدم دوست این را انجام دهیم.
مقدم دوست هم درباره فیلمنامه گفت: قوس شخصیت و چالش تغییر آدم از نقطه ای به نقطه دیگر برای من اهمیت دارد. من طرح را که دیدم فهمیدم این چالش را دارد. اگر قطعه ای از این فیلمنامه برداشته شود انگار گامی از مسیر این تغییر برداشته شده و به نظرم تغییر دیگر برای مخاطب ملموس نخواهد بود.
آقای زمانی با جان و دل آمد او هر بار که به دفتر می آمد منبعی از انرژی بود و دنیایی را با خود می آورد.