دارت ورزشی خانوادگی، کم هزینه و آرام بخش است

انتهای پیام



منبع

وی در خصوص ویژگی های رشته دارت گفت: ورزش دارت بسیار آرام بخش و تسکین بخش روح و جسم است و به تقویت قوه مدیریت هم کمک می کند و مهمتر از آن موجب تقویت اعتماد به نفس در فرد می شود.

غیاثوند در خصوص راه موفقیت در این رشته اظهارداشت: بدون تردید با تمرین مستمر زیر نظر مربی می توانید به موفقیت برسید و در این میان هرچقدر از  حاشیه دور شده و تمرین مستمر داشته باشید و اصولی و با مربی خوب تمرین کنید به موفقیت می رسید.

غیاثوند اظهارداشت: در حال حاضر بیشتر هزینه های تامین تجهیزات ورزشی و شرکت در مسابقات توسط خود ورزشکاران تامین می شود و به نظر می رسد بایستی مسئولان هیئت استان و شهرستان البرز در این زمینه توجه و حمایت بیشتری داشته باشند.

مهدی غیاثوند از ورزشکارانی است که بیش از یک سال و نیم است در رشته دارت زیر نظر خانم صادقی مربی خانه دارت محمدیه تمرین و فعالیت می کند.

وی در خصوص امکانات موجود در رشته دارت هم گفت: با پیگیری هایی که کردم مطلع شدم در زیباشهر خانه دارت توسط خانم صادقی راه اندازی شده و وقتی به این مکان آمدم فضایی بسیار صمیمی و خانوادگی و آرامش بخش را مشاهده کردم و در حال حاضر به طور هفتگی در خانه دارت محمدیه ورزش می کنم.

وی اضافه کرد: در مسابقات کرج برای انتخابی تیم ملی دانشجویان نفر دهم شدم و در مسابقات گرمسار و انتخابی تیم ملی هم شرکت کردم و در مسابقات استانی هم دوم شدم و یک بار هم در رنکینگ رتبه اول را کسب کردم.

بخوانید:  اصلاح ساختار با حرکت به سمت برنامه محور شدن بودجه/ ایجاد شفافیت و قدرت نظارت در بودجه

وی بیان کرد: اگر رسانه ها به این رشته اهمیت بیشتری دهند و اطلاع رسانی مناسبی صورت گیرد می توان شاهد استقبال گروههای سنی مختلف از خردسال تا بزرگسال و بانوان بویژه خانواده ها بود.

غیاثوند تصریح کرد: الان 18 ماه است تمرین مستمر دارم و در مسابقات مختلفی شرکت کرده ام و آخرین بار در مسابقات قهرمانی کشور در سمنان و انتخابی تیم ملی دانشجویان در اردبیل هم شرکت کردم.

غیاثوند تصریح کرد: شاید بتوان گفت دارت یک رشته کاملا خانوادگی مفرح است که شما می توانید به همراه همسر و فرزندان خود در این رشته فعالیت کنید.

غیاثوند اظهارداشت: با این همه مشغله و دغدغه های کاری شما با چند دقیقه تمرین در رشته دارت می توانید استرس و نگرانی خود را برطرف کنید و آرامشی که در این رشته وجود دارد بسیار تسکین دهنده است و شما را از مشکلات رها می کند و آرام بخش واقعی است.

این دارتر بیان کرد: یکی دیگر از ویژگی های رشته دارت این است که با کمترین هزینه و در هر فضایی مانند محیط کار، دانشگاه، مدرسه، حتی منزل مسکونی می توانید با یک تخته دارت به این ورزش رو بیاورید و آن را تمرین کنید.

غیاثوند در گفتگو با خبرنگار برنا اظهارداشت: با رشته دارت در زمان تحصیل در دانشگاه آشنا شدم و توانستم در مسابقات دانشجویی شرکت کرده و صاحب رتبه شوم و بتدریج انگیزه ام برای ادامه این رشته بیشتر شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی برنا از قزوین؛ با راه اندازی خانه دارت در شهر محمدیه فضای خانوادگی مناسبی برای تمرین علاقمندان به این رشته مهیا شده که در صورت حمایت هیئت استان و شهرستان می توان چشم انداز روشنی را برای ورزشکاران این رشته متصور شد.

بخوانید:  ضرورت اجرای برنامه های فرهنگی در جهت انتقال ارزشهای دفاع مقدس/ استخدام بیش از ۵۰۰۰ نفر از ایثارگران در شهرداری تهران

وی در خصوص فضای خانه دارت و امکانات موجود در محمدیه هم گفت: به دلیل استقبال خوبی که از این رشته شده در حال حاضر فضای خانه دارت محمدیه خیلی کوچک و محدود است و امیدواریم با حمایت هیئت بتوانیم این فضا را توسعه دهیم.