درگیری باب اسفنجی و قورباغه

بدیهی است که معامله گران در پی موفقیت توکن پپه به دنبال میم کوین‌های جدید هستند. برای بسیاری از افراد، توکن باب اسفنجی یک فرصت هیجان‌انگیز به نظر می‌رسد.

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

درگیری باب اسفنجی و قورباغه
آیا این خبر مفید بود؟

خبرگزاری برنا؛ این رمزارز توجه سرمایه‌گذاران و علاقمندان به میم کوین‌ها را به خود جلب کرده. SPONGE با بهره‌گیری از پدیده‌ای فرهنگی که دهه‌ها است محبوبیت دارد، با بسیاری از معامله‌گران رمزارز ارتباط برقرار کرده و به سرعت به رتبه‌های بالای لیست جفت‌ارزهای ترند DEXTools رسیده است. توکن باب اسفنجی که با الگوبرداری از توکن پپه قورباغه ایجاد شده، در بازار رمزارز جای خود را پیدا کرده است و CoinMarketCap، ردیاب بازار رمزارز، ارزش SPONGE را به طور فعال پیگیری می‌کند.

کارشناسان نسبت به سرمایه‌گذاری در چنین رمزارزهایی که کاربرد خاصی ندارند، هشدار می‌دهند. همان‌طور که بارها گزارش شده، قیمت این نوع رمزارزها به همان سرعتی که افزایش یافته، می‌تواند سقوط کند. وظیفه تحقیق و بررسی درباره اعتبار چنین پروژه‌هایی بر عهده کاربران است.





منبع

باب اسفنجی (SPONGE) به عنوان آخرین کوین مبتنی بر میم در دنیای رمزارزها در حال ترند شدن است و قدم در مسیر پپه (PEPE) می‌گذارد.

انتهای پیام/


بخوانید:  دومین نشست تحول حکمرانی آموزش عالی برگزار شد
اگرچه ارزش SPONGE اخیراً کاهش یافته و در ۲۴ ساعت گذشته با ۱۵.۰۴ درصد کاهش به ۰.۰۰۰۹۲۴ دلار رسیده است، اما همچنین به عنوان یکی از پروژه‌های پرطرفدار در DexTools فهرست شده است. حتی در بعضی از روزها، در کنار PEPE صدرنشین جفت ارزهای ترند بازار بوده است.

برخی از تحلیلگران بازار در گذشته توکن باب اسفنجی را به عنوان میم کوین انفجاری بعدی شناسایی کرده‌اند. یکی از این تحلیل‌گران پیش‌بینی می‌کند که محبوبیت و پتانسیل میم کوین باب اسفنجی در جهان می‌تواند منجر به رشد ۱۰۰۰ برابری این ارز شود.

ترند جدید بازار ارزهای دیجیتال: باب اسفنجی با پپه قورباغه مبارزه می‌‎کند!علاوه بر این، حجم معاملات SPONGE افزایش یافته و در حال حاضر بیش از ۱۰۰ میلیون دلار از این توکن معامله شده است. در زمان نگارش این متن، حجم بازار این توکن از ۳ میلیون دلار در تاریخ ۴ می به حدود ۴۰ میلیون دلار رسیده است. برای مقایسه بهتر حجم بازار این توکن بهتر است بدانید با رشد چشم‌گیر بازار این ارز هنوز ارزش کل این توکن کمتر از ۵% حجم بازار میم کوین پپه است.


|