دغدغه هانیه رستمیان پرچمدار مازندرانی المپیک مرتفع شد

وی افزود: همینکه مدال خوش رنگ قهرمانان مردم مازندران را شاد کند ما نیز خوشحال و خرسندیم. این خیر ورزشی، ضمن تقدیر از پیگیری‌های سرپرست اداره‌کل ورزش و جوانان استان مازندران، افزود: هانیه به مانند دختر خودم است و برای موفقیت این قهرمان و موفقیت ورزش مازندران از هیچ کمکی دریغ نخواهم کرد.

عالیشان با اشاره به اینکه، استان مازندران همواره مورد توجه بوده و سهم زیادی در مدال آوری دارد، بیان کرد: بیش از ۳۰ درصد مدال‌آوری در تیم‌های ملی سهم ورزشکاران مازندرانی است.

گفتنیست، در پایان این جلسه تفاهم نامه و قرارداد حمایت از هانیه رستمیان امضا شد و حمایت مهندس امین اکبرزاده مدیر شرکت زرنگین خوشه خودش به این قهرمان تقدیم شد.

وی همچنین ضمن تقدیر از مهندس اکبرزاده بیان داشت: حمایت شما از ورزش بانوان قابل ستایش است و امیدوارم با موفقیت در برنامه ها و مسابقات پیش روی باعث افتخار ورزش استان و کشور باشم.

وی خاطرنشان کرد: حمایت و توجه به قهرمانان از برنامه های اصلی ما است و با جدیت پیگیر رفع دغدغه قهرمانان مازندرانی خواهیم بود. هانیه رستمیان هم در این جلسه ضمن تقدیر از پیگیری‌های سرپرست اداره‌کل ورزش و جوانان استان مازندران، بیان داشت: مازندران استان قهرمان خیز است و رسیدگی به آن و رسیدگی به قهرمانان و ورزشکاران این استان کار بسیار دشواری است. رستمیان افزود: خیلی خوشحالیم که مدیری در رأس ورزش استان قرار گرفته که پیگیر امورات و مشکلات ورزشکاران و قهرمانان است.


آیا این خبر مفید بود؟

عالیشان باری دیگر ضمن تقدیر از اقدام خیرخواهانه مهندس اکبرزاده، افزود: قطعا تبعات نهایی این حمایت‌ها افتخار آفرینی و به اهتزاز در آوردن پرچم سه رنگ کشور عزیزمان در آوردگاه‌های مختلف ورزشی است.

بخوانید:  حضور تیم ملی بوکس در تورنمنت جاده ابریشم هنوز قطعی نیست

طی جلسه‌ای که ظهر دیروز در اداره‌کل ورزش و جوانان استان مازندران با حضور عادل عالیشان سرپرست اداره‌کل ورزش و جوانان استان مازندران، مهندس امین اکبرزاده مدیر شرکت زرنگین خوشه و هانیه رستمیان قهرمان تیراندازی برگزار شد، تفاهم نامه حمایت از این قهرمان ارزنده مازندرانی منعقد شد تا دغدغه‌های «هانیه رستمیان» برای شرکت در مسابقات مختلف ورزشی مرتفع گردد.

عالیشان افزود: از اینکه یک بانوی محجبه مازندرانی موفق شد اولین سهمیه المپیک را کسب کند باعث افتخار ماست.

وی از اهمیت ورزش بانوان گفت و بیان داشت: بحث ورزش بانوان از اهمیت بالایی برای اداره‌کل ورزش و جوانان استان مازندران برخوردار است که عدم ورود اسپانسرها در حوزه بانوان از مشکلاتی است که بدنبال رفع آن هستیم.

وی ادامه داد: همه ما از مدال آوری و افتخار آفرینی ورزشکاران مازندرانی اشک شوق میریزیم که در این راه نیازمند حمایت خیرین هستیم.

انتهای پیام





سرپرست اداره‌کل ورزش و جوانان استان مازندران خواستار حمایت حامیان، سرمایه‌گذاران و خیرین ورزشی از ورزشکاران مازندرانی شد و بیان کرد: بحث حمایت از قهرمانان برای امنیت و آرامش خاطر ورزشکاران‌مان است که ما بتوانیم شرایطی را فراهم کنیم که این قهرمانان ما راحت تر و با خاطر جمعی تمرینات خودشان را ادامه دهند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا از مازندران ،  در نخستین روز بهمن ماه ، عادل عالیشان سرپرست اداره‌کل ورزش و جوانان استان مازندران در پی تحقق شعار حمایت از قهرمانان، با فراهم کردن خیر و حامی ورزشی، دغدغه‌های هانیه رستمیان قهرمان تیراندازی و اولین سهمیه المپیکی کشور را رفع کرد.

بخوانید:  وزیر ورزش گرفتاری‌های ما رابرطرف کرد

 اکبرزاده در این جلسه، حمایت از ورزش مازندران را یک وظیفه دانست و بیان کرد: با قهرمانی و درخشش ورزشکاران مازندرانی همه ما شاد و خوشحال خواهیم شد.

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف



منبع

«عادل عالیشان» در این جلسه ضمن تقدیر از اقدام خیرخواهانه مهندس اکبرزاده، اظهار داشت: هانیه رستمیان بعنوان بانوی محجبه و افتخار آفرین، از افتخارات استان و‌ کشور است.