دو فیلم با دو بازیگر مشترک در یک روز

همچنین ساعت ۱۹ در سانس دو روز یکشنبه نیز «کت چرمی» به کارگردانی حسن میرزامحمدی و تهیه کنندگی کامران حجازی روی پرده می رود. این فیلم در سینماهای مردمی مورد استقبال واقع شده است و ۱۵ سانس فوق العاده برای این فیلم در سالن اصلی پردیس سینمایی نارسیس در نظر گرفته شده است.

صابر ابر نیز چندین نامزدی در جشنواره فیلم فجر را در سابقه هنری خود دارد.

ساعت ۱۶ در اولین سانس روز پنجم جشنواره فیلم فجر، فیلم سینمایی «بعد از رفتن» به کارگردانی رضا نجاتی و تهیه کنندگی محمود بابایی به نمایش در می‌آید.

سابقه تهیه‌کننده که سال گذشته فیلم پر لوکیشن  «بدون قرار قبلی» را تولید کرده بود این نوید را می‌دهد که بعد از رفتن هم دارای ساختار حرفه‌ای باشد و از همین رو یکی از امید‌های جشنواره امسال است.

در خلاصه داستان «کت چرمی» آمده است: «گاهی وقت‌ ها باید بین موندن و رفتن، مردن رو انتخاب کرد.»

فیلم سینمایی «کت چرمی» از تازه ترین محصولات بنیاد سینمایی فارابی و موسسه ایوان آفرینش است.


آیا این خبر مفید بود؟

سانس دوم؛ «کت چرمی» 

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: «آرش بعد از مدت‌ها دوری به زادگاهش باز می‌گردد و به دنبال گمشده‌اش است.»

همچنین گلاره عباسی از دیگر بازیگران این پروژه در کارنامه هنری خود سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن را برای فیلم «ابلق» دارد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر برنا؛ چهل‌و‌یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر به نیمه راه خود رسید. یکشنبه ۱۶ بهمن ماه ۱۴۰۱ جشنواره فیلم فجر پنجمین روز خود را به اکران فیلم‌های «کت چرمی» و «بعد از رفتن» اختصاص می‌دهد.

بخوانید:  سوگلی کی‌روش تعویضی ساپینتو شد

ستاره پسیانی نیز چندین دوره نامزد دریافت جایزه شده است و پیشتر به کارنامه صابر ابر و پانته‌آ پناهی‌ها در جشنواره فیلم فجر اشاره شد.

فیلم «بعد از رفتن» ساخته یکی از کارگردان‌های فیلم‌ اولی‌های جشنواره امسال است. رضا نجاتی جوایز مختلفی را از جشنواره‌های فیلم کوتاه دریافت کرده است. همچنین محمود بابایی سال گذشته فیلم «بدون قرار قبلی» به کارگردانی بهروز شعیبی را تهیه کرده بود و امسال نیز «بعد از رفتن» را در جشنواره فیلم فجر دارد.

همچنین پانته‌آ پناهی‌ها بازیگر این اثر در کارنامه خود سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن جشنواره بین‌المللی فیلم فجر برای فیلم  «نفس» در سال ۱۳۹۵، نامزد دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن در سی و سومین دوره جشنواره فیلم فجر برای فیلم  «من دیه گو مارادونا هستم» را در سال ۱۳۹۳ و دیپلم افتخار بهترین بازیگر برای بازی در فیلم  «خانوم» در بخش نگاه نو (فیلم اول) سی و دومین دوره جشنواره فیلم فجر ۱۳۹۲ را دارد.

جواد عزتی، صابر ابر، گلاره عباسی، پانته‌ آ پناهی‌‌ها، ستاره پسیانی، عباس جمشیدی‌ فر، مائده طهماسبی، بهزاد خلج، امین میری، محمد صدیقی مهر، آیدا ماهیانی، سارا حاتمی، رویا تیموریان و سیامک احصایی از بازیگران این اثر هستند.

دیگر عوامل فیلم عبارتند از تهیه کننده: محمود بابایی، نویسنده و کارگردان: رضا نجاتی، مدیر فیلمبرداری: آرمان فیاض، تدوین: عماد خدابخش، مشاور کارگردان: امیرحسین عسگری، طراح صحنه: امیرحسین حداد، آهنگساز: مسعود سخاوت دوست، مدیر صدابرداری: امیر عاشق حسینی، جلوه‌های ویژه بصری: محمد برادران، مدیر تولید: امیر نشاط، طراحی و ترکیب صدا: زهره علی اکبری، طراح گریم: مهدی صیاد، طراح لباس: چکامه میرخانجانی، عکاس: حسن شجاعی، جلوه‌های ویژه میدانی: آرش آقابیک، اصلاح رنگ و نور: فربد جلالی، برنامه ریز و دستیار اول کارگردان: حمیدرضا غفارزاده و منشی صحنه: غزل رشیدی.

بخوانید:  «مهمونی ده کیلومتری» در شبکه دو

صابر ابر، سارا بهرامی، پوریا رحیمی سام، پانته آ پناهی‌ها، بهرام شاه محمدلو، احترام برومند، روشنک گرامی، یسنا میرطهماسب، خسرو احمدی و حامی ترابی در «بعد از رفتن» به ایفای نقش پرداخته اند.

سانس اول؛ «بعد از رفتن» 

جواد عزتی بازیگر این فیلم سینمایی سه بار نامزد دریافت جایزه سیمرغ بلورین از سوی جشنواره فیلم فجر شده‌است.

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف



منبع

62507087

همچنین سارا بهرامی دیگر بازیگر این فیلم سینمایی در سی و ششمین دوره از جشنواره فیلم فجر برنده جایزه نقش اول زن برای فیلم  «دارکوب» شد.

انتهای پیام//