راهنمای رفع مشکل گذاشتن تماس در گوگل ادز با توجه به تحریم

یوتیوب سیستمی است که به ازای تماشای ویدیو شما مبلغی را به شما میدهد و تبلیغ برای کانال نیز تاثیر بسیار زیادی خواهد داشت. ویدیو یکی از محبوبترین شکلهای محتوا برای کاربران اینترنت است و به همین دلیل، اهمیت تبلیغات ویدیویی در بازاریابی دیجیتال همواره در حال افزایش است. پس از ایجاد اکانت گوگل ادوردز، وارد صفحهای به شکل صفحهی زیر میشوید. پس از اینکه شخصی روی تبلیغ شما کلیک کرد، به صفحه فرود وارد می شود. به وبسایت «Google AdWords» بروید و با حساب گوگل خود ثبت نام کنید. مدتی پیش بطور رسمی فعالیت اکسپلورر توسط سازنده اش به پایان رسید که در این میان اگر هنوز هم وفادار به این مرورگر هستید از آموزش زیر میتوانید پاپ اپ های مزاحم را برای مرورگر خود مسدودسازی کنید. زمانی که یک وبسایت برای کسب و کارمان راه اندازی می کنیم، نخستین توقعی که از آن داریم این است که برایمان درآمدزایی داشته باشد.

در این شکل از تبلیغات، کاربرانی هدفگذاری میشوند که پیش از این از وبسایت شما بازدید کردهاند و به نحوی علاقهمندی خود به خدمات یا محصولات شما را نشان دادهاند اما در نهایت وبسایت را ترک کردهاند. در این صفحه می بایست مطابق تصویر زیر بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید. محل تبلیغات ادسنس چگونه تعیین می شود؟ اما به یاد داشته باشید که مبلغ پیشنهادی، تنها یکی از معیارهای ارزیابی تبلیغات کلیکی در موتورهای جستجو است و معیارهای دیگری نیز در تعیین جایگاه تبلیغات نقش دارند. یوتیوب از سایت های تبلیغات کلیکی محبوب کسب و کارها به شمار میرود. رابط کاربری مایکروسافت ادز تا حد زیادی شبیه به گوگل ادز است و به همین دلیل، انتقال کمپینها بین این دو پلتفرم محبوب تقریباً بینقص و بدون مشکل انجام میشود.

تمرکز اصلی مدیااد روی اجرای کمپینهای تبلیغات همسان است، اما در این پلتفرم میتوان انواع مختلفی از تبلیغات کلیکی مانند تبلیغات همسان، تبلیغات هدفگذاری مجدد،ِ تبلیغات بنری و تبلیغات نصبی عملکردی را منتشر کرد. برای بهرهگیری از پلتفرم گوگل ادز ابتدا باید مرحله تحقیق کلمات کلیدی را بگذرانید و کلمات و عبارتهای کلیدی مدنظر برای هدفگذاری مخاطبان را انتخاب کنید. تبلیغات این پلتفرم مشابه پستهای میهمان در وبلاگهاست و محتوای مدنظر را در وب سایتهای خارجی به کاربران نمایش میدهد. این شرکت بیش از ۲۰۶ میلیون بازدید روزانه دارد و بیش از ۱۲ میلیون نوع محصول در آن به فروش میرسد. بیشتر اوقات، بهرهگیری از خدمات پلتفرمها و سایت های تبلیغات کلیکی مشهور مانند گوگل و فیسبوک به عنوان بهترین گزینه برای اجرای کمپینهای PPC به کسب و کارها معرفی میشود، اما به دلیل بالا بودن هزینههای ارزی و دشوار بودن پرداخت این هزینهها، استفاده از این پلتفرمها برای کاربران ایرانی بسیار دشوار است.

هزینه خدمات بر اساس لیر ترکیه محاسبه خواهند شد و می توانید به سرعت کمپین خود را راه اندازی کنید. چرا که اگر این تنظیمات درست انجام نشود، ممکن است هزینه تبلیغات به هدر برود. اساسا در دنیای تبلیغات گوگل همه این موارد در قالب مفهومی به نام کمپین جمع میشوند که با کمک ابزار سنجش اثربخشی گوگل فروش و سود بیشتری را برای شما یه ارمغان میآورند. کسب و کارهای B2B میتوانند توجه مخاطبان لینکدین با ذهنیت حرفهای را جلب کنند و محصولات یا خدماتی را به آنها معرفی کنند که آنها را به اهداف کاری خود میرسانند. می بینیم که در این روش ممکن است در بیش از 60 درصد مواقع ، بازدیدکنندگانی به سمت سایت شما روانه شوند که نمی خواهند از خدماتتان استفاده کنند و در جستجوی چیز دیگری هستند. چرا که با این روش میتوانند تا جای ممکن از هدر رفتن هزینههای خود جلوگیری کنند، بیشترین بازدهی ممکن را داشته باشند و بتوانند تبلیغ خود را به خوبی کنترل کنند. این بنرها، به طور کامل با موضوع نوشته شده در وبلاگ – در اینجا «مقاله و منبع در مورد دیجیتال مارکتینگ» ـ مرتبط است. در ادامه به بررسی سرویس­ ها و روش­های تبلیغاتی گوگل ادوردز در قالب­ کمپین­ های گوناگون از این شبکه تبلیغاتی استفاده می­کنند، خواهیم پرداخت.

بخوانید:  قهوه فوری سوپریم گانودرما برای زود انزالی خرید و قیمت فروشگاه اینترنتی کالا مال

در این رابطه نیز میتوانید مقاله زیر را مطالعه کنید. مطالعه مطالب زیر شما را با نحوه تولید محتوای آموزشی ویدیویی باکیفیت در یوتیوب و پلتفرمهای مشابه آشنا میکند. در صورتی که نحوه تبلیغات در گوگل ادز به همین سادگی نیست. امروز قصد داریم درباره همین فضاهای تبلیغاتی و به طور کلی درباره نحوه تبلیغات در گوگل صحبت کنیم تا شما نیز در صورت تمایل بتوانید به راحتی خدمات خود را در گوگل تبلیغ کنید. این روش موثر است و محصولات را به راحتی معرفی میکند. به طور کلی، ۲۰ درصد از کاربران موتور جستجوی بینگ را افراد ۴۵ تا ۵۴ ساله تشکیب میدهند و تنها ۱۱ درصد از کاربران این موتور جستجو، افراد ۱۸ تا ۲۴ ساله هستند. یکی از ویژگی های منحصر به فرد تبلیغات آنلاین و پلتفرم گوگل ادز قابلیت اندازهگیری تمامی پارامترهاست. «فرصت ندادن به هوش مصنوعی گوگل»، «اکسکلود نکردن لوکیشن»، «اشکال در مدیریت زمان» و «غافل شدن از گوگل آنالیتیکس» از اشتباههای دیجیتالینگ هنگام راهاندازی تبلیغات گوگل ادز بودند.

کاپریلا یکی از بهترین سایت های تبلیغات کلیکی در ایران است که با استفاده از استفاده از تبلیغات هدفمند، مخاطبان راغب را با محصولات و خدمات برندها آشنا میکند و آنها را به خرید از کسب و کار کاربران خود تشویق میکند. گوگل به کاربران خود امکان می دهد تا از راه های مختلفی برای تبلیغات استفاده کنند. وقتی در نتایج جستجوی گوگل علاوه بر لینک سایت شما، شماره تلفن هم باشد افراد می توانند بدون ورود به سایت و جستجو برای شماره تلفن به سادگی با شما تماس حاصل کنند. تصور کنید هرکس در گوگل در ارتباط با محصولی که شما آن را معرفی یا به فروش میرسانید جستجو کند، وبسایت شما اولین وبسایتی باشد که در نتایج جستجو نشان داده میشود. سوالی که برای بعضی صاحبان کسب و کار پیش می­آید این است که ما در سئو به نتایج خوبی رسیده ایم و در بعضی کیورد­ها در صفحه اول گوگل هستیم و چرا باید از تبلیغات گوگل ادز استفاده کنیم؟

بسیاری از تبلیغکنندگانی که از گوگل ادز استفاده میکنند، از ویژگی انتقال و ادغام تبلیغهای کلیکی گوگل با مایکروسافت استفاده میکنند، چراکه این پلتفرم امکان ادغام تبلیغات گوگل ادز در حساب کاربری مایکروسافت را به سادگی برای کاربران خود فراهم کرده است. رپورتاژ آگهی اگر به شکلی صحیح و متناسب با لحن هر رسانه نوشته شود تأثیرگذار است و رعایت تمام اصول و معیارهای انتشار رپورتاژ آگهی مناسب به صرف هزینه و زمان زیادی نیاز دارد. پس نگران هزینه هایی که برای تبلیغات میکنید، نباشید. هزینه هر کلیک در تبلیغات گوگل ادوردز چقدر خواهد بود؟ تبلیغات کلیکی در موتورهای جستجو سیستمی مزایدهای دارند و تبلیغات کسب و کارهایی را در جایگاههای بالاتر نمایش میدهند که مبلغ بالاتری را برای هر کلیک پیشنهاد داده باشند. «بینگ» (Bing) یکی از موتورهای جستجوی مشهور است که مانند گوگل، خدمات انتشار تبلیغات کلیکی را به کاربران خود ارائه میدهد. به همین دلیل، کسب و کارهایی با مدل کاری B2B میتوانند از تبلیغات در این شبکه اجتماعی برای دسترسی یافتن به مشتریان احتمالی بهره بگیرند. به این فکر کنید که اگر می توانستید در صفحه ی اول گوگل یک آگهی تبلیغاتی منتشر کنید چه تعداد مشتری جدید شما را می دیدند؟

بخوانید:  جواب بازی آمیرزا؛ جواب کامل آمیرزا آپدیت جدید 1401 اختصاصی-فاوینو

گوگل ادز به شما این امکان را میدهد که تبلیغات به موقع (از طریق تلفن همراه و دسک تاپ) را ایجاد کنید و در بین مخاطبانتان به اشتراک بگذارید. همچنین میتوان از طریق پلتفرم گوگل ادز به ویژگیهای تبلیغات نمایشی در «Google Display Network | GDN» و تبلیغات کلیکی ویدیویی در یوتیوب دسترسی پیدا کرد. کاپریلا را میتوان به عنوان یکی از پلتفرمهای برتر برای تبلیغات آنلاین هدفمند معرفی کرد. در فیسبوک ادز میتوانید با انتخاب گزینههای مرتبط به نمایش تبلیغات در اینستاگرام، تبلیغات خود را تنها در این شبکه اجتماعی منتشر کنید. » این میتواند این حس را به کاربر منتقل کند که این سایت دقیقاً میتواند نیاز من را برطرف کند و این میتواند برای او خیلی مؤثر باشد و منجر به کلیک میشود که وارد گوگل ادز در ایران سایت ما شود. از طریق گوگل ادسنس شما می توانید مکانی در سایت خود را برای تبلیغات گوگل اختصاص دهید و پس از کلیک هر کاربر تبلیغی که در سایت شماست از گوگل هزینه ای دریافت کنید. 5- حداقل هزینه قابل قبول برای هر کلیک در گوگل 1 سنت می باشد اما معمولا گوگل بر اساس نوع کلمه کلیدی و شرایط سایت و میزان رقابت هزینه های بالاتری برای کلیک درخواست می نماید که این میزان بعدا توسط گوگل به کاربر اعلام خواهد شد و در آن حالت از حداکثر میزان ورود کاسته می شود.

کاربر شما باید یک تجربه خوب کسب کند تا اقدامی که میخواهید انجام دهد و به اصطلاح تبدیل شود یا Conversion صورت گیرد. این شرکت موتور جستجو که قبلاً گوگل ادوردز نامیده میشد، نام خدمت را به گوگل ادز در 2018 تغییر داد. در این بخش از مقاله در نظر داریم به طور کلی به بررسی برخی از مهمترین تفاوت و شباهت های تبلیغ در گوگل ادوردز و اینستاگرام به همراه تبلیغات نیتیو بپردازیم. این پلتفرم از بهترین سایت های تبلیغات کلیکی در تمام دنیا به شمار میرود و میتواند «نرخ کلیک» (Click-through Rate | CTR) و «نرخ تبدیل» (Conversion Rate) کسب و کارها را با استفاده از تبلیغات مدل کلیدواژهای افزایش دهد. مهم است بدانید که میزان موفقیت کسب و کارها در کمپینهای کلیکی از طریق دو پلتفرم گوگل و مایکروسافت متفاوت است، زیرا کاربران این دو پلتفرم ویژگیهای متفاوتی دارند. تنها مسئله ی مهم اینجاست که به دلایل سیاسی با ریال نمی توان کار کرد پس ما پول شما را معادل سازی خواهیم کرد. چراکه الگوریتم این شبکه اجتماعی تلاش میکند که مرتبطترین تبلیغات را به کاربران هدف کسب و کارها نمایش دهد.

در تبلیغات کلیکی جیمیل، تبلیغکنندگان با استفاده از پلتفرم گوگل ادز تبلیغات دلخواه خود را طراحی میکنند و این تبلیغات در صندوق ایمیل کاربران درست شبیه به یک ایمیل جدید به آنها نمایش داده میشوند. این نوع از تبلیغات، برند یا محصولات و خدمات شما را به کاربران اینترنت معرفی میکنند. در این پلن، مشتریان میتوانند تمامی فرآیند طراحی و اجرای کمپینهای تبلیغاتی خود را به صباویژن بسپارند و گزارشهای نتیجه کمپینها را به شکل لحظهای از این پلتفرم دریافت کنند. «مدیااد» (MediaAd) یکی از بهترین سایت های تبلیغات کلیکی همسان در ایران به شمار میرود. تقریباً همه ما هنگام تماشای ویدیوهای پلتفرم یوتیوب با تبلیغات ویدیویی مواجه شدهایم. همچنین، هنگام انتخاب بهترین سایت های تبلیغات کلیکی برای اهداف کسب و کار باید معیارهای دیگری را نیز در نظر گرفت. صباویژن از قدیمیترین و مشهورترین سایت های تبلیغات کلیکی ایرانی است. به طور معمول، پلتفرمهای تبلیغات کلیکی مشهور به عنوان مؤثرترین و بهترین سایت های تبلیغات کلیکی شناخته میشوند. بسیاری از شبکههای اجتماعی، خدمات تبلیغات کلیکی یا PPC را نیز به کاربران خود ارائه میکنند. «پینترست» (Pinterest) نیز یکی از شبکههای اجتماعی پرمخاطب است که اغلب از آن برای کشف ایدهها و محصولات جدید و جذاب استفاده میشود. در واقع از این تبلیغات برای بازگرداندن مخاطبان راغب به قیف فروش و ترغیب آنها به نهایی کردن سفارش استفاده میشود.

بخوانید:  بروکر چیست ؟

پس می توانیم متوجه شوید که محتوای تبلیغ شما توسط گوگل ادز بررسی و تحلیل می شود و در صورت مغایرت با چارچوب گوگل ادوردز حساب شما مسدود خواهد شد. این موضوع پس از مدتی به شما کمک خواهد کرد که بدون استفاده از گوگل ادوردز و با روشهای سئوی داخلی، تکنیکال و خارجی بتوانید در رتبههای بالای google SERP ظاهر شوید. البته که در واقعیت این چنین نیست. «گوگل ادز» (Google Ads) که پیشتر با نام «گوگل ادوردز» (Google AdWords) شناخته میشد، یکی از مشهورترین و پرکاربردترین پلتفرمهای تبلیغات کلیکی در دنیاست. پلتفرم تبلیغات کلیکی شبکه اجتماعی لینکدین که با نام «لینکدین ادز» (LinkedIn Ads) شناخته میشود، برای شرکتهایی با مدل کسب و کار B2B مناسب است. پلتفرم «فیسبوک ادز» (Facebook Ads) پلتفرمی بر اساس علایق مخاطبان است.

حدود ۴۴ درصد از مخاطبان پینترست زنان ۲۵ تا ۴۴ ساله هستند و کسب و کارهایی که قصد هدفگذاری این گروه از مخاطبان را دارند، از تبلیغات کلیکی پینترست نتیجههای بهتری میگیرند. با استفاده از پلتفرم «پینترست ادز» (Pinterest Ads) میتوان مخاطبان را بر اساس کلمات کلیدی و ویژگیهای شخصی هدفگذاری کرد. یکی از مزایای تبلیغات در پلتفرم «مایکروسافت ادز» (Microsoft Ads) که پیشتر با نام «بینگ ادز» (Bing Ads) شناخته میشد، هزینه کمتر تبلیغات آن در مقایسه با گوگل است. با توجه به اینکه کسب و کارها در فضای اینترنت زیاد شده است و رقابت هم بالا رفته است، آموزش و استفاده کردن از ابزار دیجیتال برای همه کسب و کارها کاری ضروری به نظر می رسد، در بین رقبای هر کسب و کار خیلی از شرایط خوبی بهره مند می باشد و ترافیک خوبی را به وسیله نتایجی که در جستجو حاصل می کند اما این نکته خیلی مهم است که با بهره بردن از خدمات ادوردز و پرداخت هزینه در قبال کلیپ های دریافتی و یا شیوههای دیگر قادر می باشید مخاطب هدف را در محل مناسب جذب نماید و ترافیک قابل ملاحظه و با کیفیتی را به دست آورید.