زود است به مراحل بعدی فکر کنیم

دروازه‌بان ذخیره تیم ملی در خصوص آنالیز خوب تیم ملی در این بازی گفت: گل زود هنگام خیلی کمک کرد تا مسلط بر بازی شویم. به آقا کریم (انصاری‌فرد) هم تبریک می‌گویم که در چهارمین جام ملت‌ها گلزنی کرد.

نیازمند در خصوص مسیر تیم ملی در دیدارهای آینده گفت: فراز و نشیب در جام زیاد است و مطمئنم مسیر ما رو به جلو است. بازی به بازی پیش می‌رویم و از حالا زود است به مراحل بعدی فکر کنیم و سعی می‌کنیم هر بازی با همین توان بازی کنیم.

وی در خصوص فضای رختکن تیم ملی بعد از بازی گفت: فضای خاصی نبود و خسته نباشید و تبریک گفتیم.

وی در خصوص دریافت گل از فلسطین عنوان کرد: روی اتفاق بود و پیش آمد. ضربات ایستگاهی و کرنر می‌تواند برای هر تیمی شانس گل ایجاد کند. ان‌شاءالله تمرکزمان بالاتر باشد و این شانس‌ها را در بازی بعدی ندهیم.

ملی‌پوش کشورمان در خصوص مصدومیت شجاع خلیل‌زاده گفت: فکر نکنم چیز خاصی باشد و ان‌شاءالله یخ بگذارد و درمان شود تا به تیم کمک کند.



منبع

به گزارش برنا، پیام نیازمند پس از برتری 4 بر یک ملی‌پوشان در نخستین گام جام ملت‌ها مقابل فلسطین گفت: خدا را شکر بچه‌ها شروع خیلی خوبی داشتند و خیلی زود به گل رسیدیم و توانستیم تمرکز خود را حفظ کنیم. امیدوارم با همین فرمان جلو برویم و خیلی با تمرکز و قوی تک‌تک بازی‌ها را پیش ببریم.