او سامانه تلفنی پاسخگوئی به مسایل، پرسش ها و مشکلات مردمی در حوزه درمان را از جمله سامانه های شبانه روزی مجموعه سلامت فارس عنوان کرد که با نام مرکز پایش مراقبت های درمانی (MCMC)، از سال ۱۳۸۹ به عنوان یک سامانه منسجم نظارتی، برای نخستین بار از شیراز فعالیت خود را آغاز کرده و در ادامه در سایر نقاط کشور الگوبرداری و راه اندازی شد؛ در ایام نوروز نیز به صورت شبانه روزی و از طریق شماره تلفن ۱۸۱۹، پاسخگوی تماس های مردم و مسافران نوروزی است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز با اشاره به پیش بینی سامانه های تلفنی برای پاسخگوئی به پرسش ها و مشکلات در حوزه سلامت استان، از مردم و مسافران نوروزی خواست تا مسایل خود را به این شیوه، به مجموعه سلامت انعکاس دهند.