سردار سلیمانی محصول تربیت دینی و انقلاب اسلامی است/ مقاومت در حال گسترش است

حجاب و عفاف را رعایت کنیم

صیانت از آب و خاک را جدی بگیریم

امام جمعه قزوین با گرامیداشت درگذشت آیت الله مصباح یزدی تصریح کرد: این عالم بزرگوار در روشنگری مردم و جوانان نقش موثری ایفا کرد و طرح ولایت از سوی ایشان پایه گذاری شد.

9 دی روز بصیرت مردم است

وی اضافه کرد: امروز به جای دو قطبی شرق و غرب شاهد بروز دو قطبی اسلام و استکبار هستیم و به یاری خداوند دین خدا پیروز است.

آیت الله عابدینی اظهارداشت: انقلاب اسلامی بینش سیاسی مردم را بشدت ارتقا بخشیده و حرکت انقلابی مردم در مسیر صیانت از ارزشها تحسین برانگیز است و امروز نیز با همین بصیرت از بحران ها عبور کرده ایم.

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف



منبع

شهید سلیمانی نتیجه تربیتی انقلاب اسلامی

آیت الله عابدینی در ادامه افزود: یک زمان صحبت کردن از مقاومت اسلامی فقط در شعار و حرف محدود شده بود اما امروز خدا را شاکریم که نهضت مقاومت روز به روز در حال گسترش در کشورهای دیگر است و دشمنان را به نگرانی و هراس انداخته است.

photo_2022-12-30_14-25-54

وی اضافه کرد: وقتی در جبهه خدا قرار گرفتید، مردم مظلوم کنارتان می ایستند و می توانید با قدرت بیشتری با ظلم مبارزه کنید و امروز ایران اسلامی سردمدار مقابله با کفر و ستمگران شده است.

انتهای پیام

عابدینی تصریح کرد: داشتن بصیرت برای توده های مردم لازم است و آنها که اهل ایمان هستند، قرآن هدایتگرشان می شود اما همه ما سهم یکسانی از قرآن نداریم و هر کس به میزان ایمانش از حقایق این کتاب آسمانی برخوردار می شود.

بخوانید:  معلولانی که یارانه‌شان قطع شده است نسبت به ثبت اعتراض اقدام کنند

آیت الله عابدینی توجه به رعایت حجاب و عفاف در جامعه بویژه در ادارات دولتی را خواستار شد.

آیت الله عابدینی در ادامه خطبه های نماز جمعه قزوین به اهمیت توجه به آب و خاک اشاره کرد و گفت: صیانت از اراضی کشاورزی و آب و خاک و پیشگیری از تغییر کاربری آنها یک رسالت سنگین است و باید مراقب باشیم زمین خواران، اموال استان را به یغما نبرند.


آیا این خبر مفید بود؟

خطیب جمعه قزوین با اشاره به سالروز شهادت سردار سلیمانی یادآورشد: جهان می داند شهید سلیمانی، محصول و نتیجه انقلاب اسلامی و بصیرت افزایی و تربیت نیروهای مومن در این نظام است و همه ما به داشتن چنین انسانهای مومن و فداکاری افتخار می کنیم.

وی یادآورشد: استفاده بهینه از منابع آبی در شرایطی که با بحران و کمبود آب مواجهیم یک وظیفه همگانی است و امروز دیگر آبیاری سنتی و غرقابی منطقی نیست و باید در بهره وری از آب و خاک همت کنیم.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین در ادامه اظهارداشت: روز تاریخی ابلاغ پیام امام راحل به گورباچف از وقایع ماندگاری است که توسط آیت الله جوادی آملی این پیام از سوی یک حکیم و جانشین امام زمان به رهبر شوروی سابق ابلاغ شد که امام پیش بینی کرده بودند کمونیست به موزه ها خواهد رفت و این دوراندیشی با فروپاشی شوروی محقق شد.

به گزارش خبرنگار فرهنگی برنا از قزوین؛ مردم قزوین پس از اجتماع حماسه 9 دی و تجدید بیعت با ولایت و رهبری با حضور در مسجدالنبی در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه شرکت کردند.

بخوانید:  بازدید از سایت لاکان و بیمارستان ۴۰۰ تخت خوابی دانشگاه علوم پزشکی گیلان

آیت الله عبدالکریم عابدینی در خطبه های این هفته نماز جمعه قزوین اظهارداشت: ریشه همه ظلمها، شرک و بی دینی است و فرقی نمی کند ظالم در شرق یا غرب باشد و ما که درجبهه حق و تقوا هستیم باید در مقابل دشمن و کفر و بی عدالتی بایستیم.

مقاومت اسلامی در حال گسترش است

روز ابلاغ پیام تاریخی امام به گورباچف

 





نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین با تشکر از حضور مردم در مراسم 9 دی گفت: مردم استان قزوین همگام با مردم سایر مناطق کشور در روز بصیرت افزایی بار دیگر با ولایت و رهبری تجدید بیعت کردند و بصیرت و بینش سیاسی خود را نشان دادند.

photo_2022-12-30_14-27-37

photo_2022-12-30_14-26-28

خطیب نماز جمعه قزوین یادآورشد: وقتی در مقابل فتنه ها قرار می گیریم، اگر به قرآن پناه ببریم و از این کتاب دستور بگیریم می توانیم از بحران به سلامت عبور کنیم و قرآن راهنمای ما در همه شرایط است و در زمان فتنه ها نیز اگر به کشتی نجات که قرآن، پیامبران و اهل بیت هستند پناه ببریم نجات خواهیم یافت.

وی بیان کرد: کرامت انسانی و معرفت الهی بسیار اهمیت دارد و هرکس تقوای الهی پیشه کند، دربهای رحمت الهی به سویش بازشده و گشایش برایش ایجاد می شود و حق و باطل را می شناسد و راه درست را پیدا می کند. 

وی روی کار آمدن دوباره نتانیاهو در اسرائیل را موجب تقویت نهضت مقاومت دانست و اظهارداشت: البته در رژیم سفاک و خونریز اسرائیل کسی بهتر از این شخص ملعون نبود و شاید اگر کسی دیگر انتخاب می شد نگران کم رنگ شدن فعالیتهای مقاومت می شدیم که به نظر می رسد با این انتخاب شوم، بدون تردید حرکت مقاومت اسلامی بیشتر و اسرائیل یک گام دیگر به نابودی نزدیک خواهد شد.

بخوانید:  رزمندگان قزوین برای دفاع از حریم ولایت و ارزشها آماده جانفشانی هستند

وی اضافه کرد: بر اساس وعده الهی آنها که مقرب درگاهند و کار خوب می کنند محبتشان در دلها جا می گیرد و سردار سلیمانی از انسان های برجسته ای بود که چون با خدا معامله کرد محبوب دلها شد.

photo_2022-12-30_14-26-19

وی اضافه کرد: 9 دی ماه، روزی خاطره انگیز و ماندگاری از بیعت دوباره مردم است و در این روز بار دیگر مردم فتنه گران را سرجایشان نشاندند و مستکبران را پشیمان کردند.