صرافی کوینکس Exchange Coinex -ایران ارز دیجیتال

قسمت معاملات اسپات صرافی کوینکس به شما امکان میدهد رمزارز را فوراً معامله کنید. به کمک توکن بومی صرافی کوینکس، میتوان کارمزدهای معاملات در بازار اسپات را تا ۳۰ درصد کاهش داد. به گفته یک تحلیل گر رمزارزها در زبان فارسی، اگر چنین اتفاقی برای صرافی کوینکس هم در آینده رخ دهد، بدون تردید، ابعاد آن بسیار بزرگ تر از صرافی بیترکس خواهد بود زیرا در حال حاضر و نسبت به چند سال قبل، درصد بالایی از مردم وارد بازار کریپتوکارنسی شده اند و همچنین کاربران ایرانی کوینکس بسیار بیشتر از بیترکس میباشند؛ پس احتیاط کنید داستان بیترکس دیروز، فردا در ابعاد وسیع تر توسط کوینکس تکرار نشود! پس از وارد کردن مبلغی که میخواهید برداشت کنید (شامل توکن مورد نظر، شبکه آن و تعداد توکن) و آدرسی که میخواهید توکنهای خود را به آن ارسال کنید، باید درخواست برداشت خود را از طریق ایمیل تأیید کنید. پس از بررسی مجدد مقدار و آدرس برداشت، روی تأیید مجدد یا “Reconfirm” کلیک کنید.

این کیف پول هم بسیار کیف پول مطمئن و امنی است !

سپردهها رایگان هستند و برای ارسال ارزهای رمزنگاری شده به حساب خود، باید روی Assets کلیک کنید، در منوی کشویی Deposit را انتخاب کنید، ارزی را که میخواهید واریز کنید پیدا کنید. برداشتها نیز ساده است؛ باید روی Assets کلیک کنید، در منوی کشویی Withdraw را انتخاب کنید. تمام سپردهگذاری ارزهای دیجیتال در صرافی کوینکس رایگان است. تمام کاربرانی که مراحل احراز هویت خود را تکمیل کرده باشند و در سرویس P2P صرافی هوبی حداقل ۱۰۰ دلار رمز ارز خریداری کنند مشمول دریافت سهمی از استخر جایزه به ارزش ۶۵۰۰ دلار به صورت توکن DOGE خواهند بود. در چند روز گذشته گزارشهای متعددی از سوی کاربران مبنی بر بروز برخی از مشکلات در استفاده از سایت و برنامه موبایل صرافی کوینکس منتشر شده بود تا این که از روز پنجشنبه ۸ مهر این سایت به طور کلی در ایران از دسترس خارج شد و کاربران صرافی ارز دیجیتال کوینکس دیگر نمیتوانند با آی پی ایران به آدرس این صرافی دسترسی پیدا کنند.

بخوانید:  خرید انگشتر دخترانه و زنانه + کیفیت قیمت عالی بدلیجات نیلو شاپ️ | hsaatchi
هنگامی که آدرس ایمیل خود را تأیید کردید، تقریباً آماده هستید! با کلیک بر روی آن به صفحهای میروید و تنها چیزی که باید وارد کنید آدرس ایمیل و رمز عبور است. نوع پروتکل را انتخاب کنید و آدرس CoinEx خود را در کیف پول خود کپی کنید یا کد QR آن را اسکن نمایید. این کیف پول هم بسیار کیف پول مطمئن و امنی است ! اگر حداقل ارزش واریز / برداشت برآورده نشود و پول ارسال شود، کاربران متحمل ضرر میشوند زیرا وجوه قابل بازپرداخت نیستند و گزینهای برای بازیابی وجود ندارد. برای احراز هویت نیز هیچ مشکلی وجود ندارد زیرا شما به ارائه مدارک موردنظر سایت میتوانید بهراحتی احراز هویت خود را انجام دهید با این کار دیگر برای برداشت از حساب خود در صرافی کوینکس محدودیتی نخواهید داشت. اگرچه کوینکس یک پلتفرم تازه کار محسوب می شود اما برنامه هایی برای توسعه یک صرافی غیرمتمرکز با کمک توکن CET نیز دارد.

ببخشید میخواستم ببینم آیا برای انتقال ارز به کوینکس ،ظاهرا صرافی کوینکس تگ یا ممو اعلام نمیکنه… هزینههای برداشت رمزارز در صرافی کوینکس بسته به ارز دیجیتال متفاوت است و بستگی به بلاکچین رمزارز مورد نظر دارد. در این سایت ، ما میتوانیم رمزارزهای پایه ای همچون بیت کوین ، تتر ، اتریوم ، یو اس دی کوین ، بیتکوین معرفی صرافی کوینکس کَش و … در بخش فیوچرز برای بیت کوین حداکثر ۱۰۰x و برای سایر ارزهای دیجیتال تا ۵۰x است. کارمزدها اغلب ارزانتر از سایر صرافیهای رمزنگاری هستند. پس از آن، تنها کاری که برای شروع معامله باید انجام دهید این است که وجوه را به حساب خود واریز کنید. CoinEx به شما امکان میدهد دستورالعملی برای خرید یا فروش با قیمتی خاص تعیین کنید.

بخوانید:  پرده اماده پانچی دکور نیلوفر

CoinEx تا ۱۰ برابر اهرم ارائه میدهد، به این معنی که یک سرمایه گذار میتواند با ۱۰۰ دلار برای خرید ۱۰۰۰ دلار ارز دیجیتال اقدام کند. پس از انتخاب ارز دیجیتال خود بر روی گزینه Confirm کلیک کنید تا آدرسی که باید رمزارز خود را به آن ارسال کنید برای شما نمایان شود. برخی از آنها نیز در شبکههای اصلی مختلف موجود هستند. حداقل مبلغ سپرده برای هر توکن موجود در پلتفرم وجود دارد که همه آنها در سایت فهرست شدهاند ولی حداکثر محدودیت سپرده وجود ندارد. البته باید اشاره کرد امکان برداشت پول فیات از پلتفرم وجود ندارد. سپس منتظر بمانید تا درخواست از طریق ممیزی داخلی تایید شود. از طرفی صرافی های داخلی ایران فاقد مجوز از طرف بانک مرکزی هستند، اکثرا به دنبال ثبت نام در صرافی های معتبر جهانی هستند. البته سرمایه گذاری در کریپتو بدون چند برابر کردن ریسک از طریق معاملات آتی به اندازه کافی پرریسک است.