پرده اماده پانچی دکور نیلوفر

پرده (پرده پانچ) یکی از مهم ترین عناصر تاثیر گذار در دکوراسیون خانه است؛ از تاثیر آن بر نور محیط خانه یا محل کار گرفته تا رنگ آن که می تواند هم نشینی بین عناصر دکوراسیون را ایجاد کند. پرده پانچ یکی از چندین دسته ی متنوع پرده هاست که کاربرد های خاص خودش را دارد. پرده پانج یه دلیل این که بسیار ساده طراحی شده است ظاهری مینیمالی دارد و برای دکوراسیون های مدرن و مینیمالی گزینه ی بسیار مناسبی به شمار می آید. البته این ساده بودن نه تنها از شیک بودن آن نکاسته بلکه آن را شیک و لاکچری تر نیز کرده است.

بدون شک هیچ فردی دوست ندارد که به طور مداوم در حال خرید و تعویض پرده باشد. همان طور که از نام پرده آماده پانچی بر می‌آید، این دسته پرده‌ها به صورت پیش ساخته و در ابعاد استاندارد وجود داشته و به محض سفارش، تحویل مشتریان محترم خواهد شد. پرده پانچی به پرده‌هایی گفته می‌شود که پارچه‌ی آنها از قسمت بالای پارچه دارای سوراخ‌هایی است که می‌توان میله پرده را از آن‌ها عبور داد. روش رد کردن میله از محل‌های پانچ شده‌ی این نوع پرده شبیه دوخت ساده‌ی دستی با نخ و سوزن است. به عبارت دیگر، میله از روی پارچه از یک پانج رد شده و از زیر پارچه وارد پانچ بعدی می‌شود و الی آخر.

وقتی پرده پانچی چاپی را انتخاب کنید می توانید هر تصویری که دوست دارید را روی آن چاپ کنید. می توانید با توجه به دکوراسیون اتاق کودک از طرح های کودکانه استفاده کنید. برای پذیرایی از طرح های خاص دیگری استفاده کنید و یا برای آشپزخانه به سراغ طرح های فانتزی بروید.

بخوانید:  تزریق ژل به لب

با وجود این‌که پردهای پانچ برای این نوع دکوراسیون مناسب نیستند اما می‌توانید مدل پرچین (چین‌های عمیق) آن را انتخاب کنید تا هماهنگی بیشتری با فضای نسبتا مجلل شما داشته باشد. اگر رنگ غالب در آن فضا طلایی، خاکستری، نقره‌ای یا سفید است می‌توانید از میل پرده فلزی با دو رنگ متداول بهره ببرید. اما اگر هدف شما انتخاب یک المان خاص و شیک باشد، می‌توانید از میل پرده‌های چوبی با تناژ رنگی مختلف استفاده کنید. این نوع میل پرده اگر با توجه به وسایل آنتیک و چوبی در دکوراسیون داخلی منزل انتخاب شود، جلوه زیباتری به پرده پرطرفدار و محبوب پانچ می‌دهد. اگر برای پرده اتاق پذیرایی، مدل پانچ را انتخاب کرده‌اید، بهتر است از جنس‌های سنگین‌تر مثل کتان یا مخمل استفاده کنید که شکل‌گیری بهتری داشته باشد. این جنس پرده ابهت خوبی دارد و اگر به صورت پانچ دوخته شود دکوراسیون پذیرایی شما را شکیل‌تر نشان می‌دهد.

پرده روزان مدل ژئومتریک امضاء سرمه‌ای

پرده چاپی مدلی جوان پسند و شیک است که با دکوراسیون خانه‌های جدید همخوانی دارد همینطور قیمت آن ارزان است و خرید آن در مقایسه با دیگر مدل‌های پرده به صرفه است و زیبایی و تنوع بالایی دارد. تفاوت قیمت پرده پانچی به دلیل نوع پارچه انتخابی و اندازه پرده است. علاوه بر تنوع رنگی طرح های پرده پانچ ساده، از نظر ابعاد هم به دو دسته اصلی تقسیم می‌شوند.

پرده پانچی تور کتان

عرض این پرده ها 140 سانتی متر است که هنگام نصب بین 50 تا 70 سانت از پنجره شما را پوشش خواهد داد. این محصولات را به صورت تکی و یا حتی ترکیب با پرده پانچی حریر می‌‌توانید استفاده کنید. اندازه استاندارد و موجود پرده آماده پانچ ۱۴۰ سانتی متر در ۲۸۰ سانتی متر است که بسیاری از پنجره‌ها، به ویژه پنجره‌های دو جداره جدید را کاملاً پوشش می‌دهند. جنس پارچه پرده‌های آماده نیز می‌تواند از انواع مختلف پارچه پرده‌ای باشه؛ پارچه هازان یا کتان، پارچه گونی بافت، پارچه مخمل از پر طرفدارترین اجناس برای ساخت این نوع پرده هستند. پرده‌های آماده تنوع رنگی بالایی داشته که می‌توانند هر سلیقه را اغنا کرده و با هر تم رنگی دکوراسیون قابل ست کردن هستند.

بخوانید:  عکس های زیبا از مدل کناف سقف 2021-کناف آوگون

مدل پرده پانچ برای کجاهای مناسب است ؟

این نوع پرده بدون طرح و مدل خاصی طراحی می‌شود و می‌تواند در عین سادگی جلوه زیبایی به دکوراسیون داخلی خانه شما ببخشد. پارچه و حلقه‌های متصل به میل پرده اعضای اصلی پرده‌های پانچ به شمار می‌آیند. وجود تنوع بسیار بالا در طرح و جنس پارچه برای این نوع پرده آن را به یکی از پرده‌های محبوب مدرن تبدیل کرده است. همچنین می‌توانید حلقه‌هایی که برای اتصال به میل پرده در لبه بالایی پارچه دوخته می‌شوند را با تنوع زیاد در رنگ و به آسانی خریداری کنید.

قیمت پایین، تنوع و راحتی نصب این نوع پرده باعث شده است که پرده آماده به یکی از پرفروش‌ترین پرده‌های بازار ایران شود. سایت ویکی دکو نیز بهترین پرده‌های آماده را برای بررسی و خرید مشریان خود موجود کرده است. یکی از پر فروش ترین جنس‌های مورد استفاده برای پرده پانچی پارچه هازان و مخمل است است پارچه هازان بافت بسیار ریزی دارد قیمت آن از همه جنس‌ها ارزان‌تر است و البته ویستا پرده پرفروش تر است. کیفیت این پارچه برای پرده پانچی بسیار مناسب است اما رنگ تیره و مشکی روی آن توصیه نمی‌شود. چاپ دی با بهترین دستگاه چاپ روی پارچه هازان و مخمل را انجام می‌دهد.

پرده اماده پانچی دکور نیلوفر

همچنین سادگی در ظاهر پرده مدرن پانچ آن را از هر نوع اکسسوری و یراق آلات گران قیمت به دور نگه می‌دارد. بنابراین باید گفت خرید پرده‌ای با مدل پانچ بسیار مقرون به‌صرفه است. پرده آماده پانچی می‌تواند بهترین پرده برای اماکن با کاربری موقت، مانند اماکن استیجاری یا نمایشگاه‌ها، باشد. قیمت ارزان پرده آماده نیز ایجاب می‌کند که بتوانید از آن به عنوان یک پرده‌ی موقت استفاده کرد. به طور کلی شما با اجرای پرده تصویری هزینه های نصب خود را کاهش می دهید. یعنی می توانید به راحتی پرده را جداسازی کنید و آن را شستشو نمایید و مجدداً نصب کنید.

  • اما توجه داشته باشید پرده های کلاسیک رنگ های تیره تر دارند و جزئیات بیشتری هم در آن ها مشاهده می شود.
  • اگر شما هم جزو دسته افرادی هستید که قیمت پرده برای شما مهم است و می خواهید کمترین نوع آن را انتخاب نمایید، کافی است که این مطالب را تا انتها دنبال کنید تا ما شما را از قیمت پرده پانچ آگاه سازیم.
  • یا این‌که با انتخاب یک پرده مدل پانچ به رنگ صورتی یا زرد برای پرده اتاق خواب دخترانه، آن را بیش از آن‌چه که هست نشان دهید.
  • ارتباط بین گل و پروانه در دنیای واقعی بسیار عمیق میباشد، به همین دلیل توصیه می کنیم پرده های طرح گل و پروانه را با یکدیگر به کار ببرید تا ترکیب زیبایی را در دکوراسیون منزل خود خلق کنید.
  • واقعیت این است که مدل پرده پانچ یک مدل شیک و ساده و مدرن است که بدون والان و تزیینات ویژه ای برای خانه تهیه میشود بنابراین اگر مدل چیدمان منزل شما طوری است که تزیینات بیشتری میطلبد .
بخوانید:  دریچه کولری با درپوش زمستانی تهویه باستان