صلاحیت ۸ داوطلب دیگر در حوزه های انتخابیه سیستان و بلوچستان تایید شد

وی تصریح کرد: اسامی این افراد جدید تأیید صلاحیت شده امروز از سوی شورای نگهبان به ستاد انتخابات استان و فرمانداری‌ها اعلام شد.

گفتنی است ۶ کانال تلویزیونی ویژه انتخابات در شبکه استانی هامون، با هدف تبیین برنامه‌های نامزدهای انتخاباتی برای حوزه‌های انتخابیه سیستان، زاهدان، خاش، سراوان، ایرانشهر و چابهار راه‌اندازی شده و نامزدهای انتخابات از فرصت راه‌اندازی این کانال‌ها می‌توانند در جهت معرفی و برنامه‌های خود به شهروندان استفاده کنند.

همچنین تعداد هزار و ۸۶۱ محل اخذ رأی در سیستان و بلوچستان پیش بینی شده که ۹۰۱ شعبه ثابت و ۹۶۰ شعبه سیار هستند که ایرانشهر با ۵۰۲ و خاش با ۲۰۷ شعبه به ترتیب بیشترین و کمترین تعداد را در استان به خود اختصاص داده‌اند.

تأیید صلاحیت ۲ نماینده فعلی مجلس در حوزه‌های انتخابیه چابهار و خاش هنوز مشخص نیست.



منبع

تعداد تأیید صلاحیت شدگان مجلس دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در شش حوزه انتخابیه سیستان و بلوچستان هم اینک به ۲۲۳ نفر رسید.

۶ شبکه تلویزیونی ویژه تبلیغات انتخابات برای ۶ حوزه انتخابیه در سیستان و بلوچستان راه‌اندازی شد

به گزارش برنا؛ عباس ابراهیمی در گفت‌وگو با خبرنگاران، افزود: از این مجموع پنج نفر از حوزه انتخابیه سیستان، یک نفر از حوزه انتخابیه ایرانشهر، یک نفر از حوزه انتخابیه زاهدان و یک نفر از حوزه انتخابیه چابهار هستند.

دبیر ستاد انتخابات سیستان وبلوچستان با بیان اینکه تأیید صلاحیت شدگان نهایی از سوی شورای نگهبان ۱۹ بهمن اعلام می‌شود، ادامه داد: مابقی افراد که صلاحیتشان تأیید نشده می‌توانند تا این تاریخ امیدوار باشند که اسامی آنها به فهرست تأیید شدگان اضافه شود.

بخوانید:  بزرگترین خصوصی‌سازی تاریخ کشور هفته بعد نهایی می‌شود/ واگذاری سهام دولت در خودروسازها

سید محمدصالح حسینی طباطبایی، بهزاد سارانی، محمد سرگزی، احمد کریم و حسن کیخا از حوزه انتخابیه سیستان، محمودرضا مالکی ازحوزه انتخابیه ایرانشهر، محسن بنده‌ی از حوزه انتخابیه زاهدان و فاطمه ریخته گرزاده از حوزه انتخابیه چابهار تأیید شدند که اسامی آنها از سوی شورای نگهبان به ستاد انتخابات استان اعلام شده است.