صنایع پتروشیمی و فولاد باید از آب خلیج فارس و تاسیسات آب شیرین کن استفاده کنند

استاندار خوزستان گفت: اقدام و برنامه ریزی های لازم برای اینکه صنایع پتروشیمی و فولاد از آب خلیج فارس و تاسیسات آب شیرین کن استفاده نمایند انجام شود.


استاندار خوزستان افزود: در زمینه آزمایش کیفیت آب باید کار منسجم تری انجام شود و گزارش هایی که دستگاه های مختلف مانند نیشکر، آب و برق، محیط زیست و سایر آزمایشگاه های استان در این خصوص ارایه می دهند یکسان باشند و این امر از طریق تشکیل تیم های ارزیاب از دستگاه های مختلف قابل انجام است.

انتهای پیام/

او گفت: اقدام و برنامه ریزی های لازم برای اینکه صنایع پتروشیمی و فولاد از آب خلیج فارس و تاسیسات آب شیرین کن استفاده کنند، انجام شود.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، علی اکبر حسینی محراب امروز شنبه 20 خرداد ماه در نشست شورای حفاظت کیفی کارون که در محل سالن جلسه های حوزه استاندار برگزار شد، اظهار کرد: برای مسیرهای ورودی فاضلاب به رودخانه با استفاده از شرکت های دانش بنیان و تجاربی که در سطح دنیا و کشور وجود دارد پکیج های فاضلاب ایجاد شود.

حسینی محراب در پایان بیان کرد: ما باید بیش از پیش به سمت استفاده از پساب تصفیه شده برای تامین آب مورد نیاز فضای سبز و صنایع حرکت نماییم و سرمایه گذاری بانک ها در چنین پروژه هایی افزایش یابد.

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

بخوانید:  ایجاد اولین دریچه آئورت از بافت اهدایی

استاندار خوزستان تاکید کرد: صنایع پتروشیمی و فولاد باید از آب خلیج فارس و تاسیسات آب شیرین کن استفاده کنند


آیا این خبر مفید بود؟