طرح جامع احیای دریاچه ارومیه با قدرت ادامه دارد

وی با اشاره به اینکه در آذربایجان شرقی تولید ۱۵۰۰ مگاوات برق در حال اقدام است، اظهارکرد: تامین زیرساخت برای تولید از اولویت های دولت است و در این استان هم باید نیاز برق واحدهای تولیدی تامین شود .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، آیت الله سید ابراهیم رئیسی در نشست خبری پایان سفر خود به آذربایجان شرقی گفت: احیای دریاچه ارومیه با قدرت ادامه دارد و طرح جامع و چند جانبه ای را برای احیای این دریاچه در نظر گرفته ایم و سال آینده فازهای بعدی این طرح ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام

رئیسی ادامه داد: طرح آبرسانی به شهر میانه که بیش از ۲۳ سال طول کشیده و کاری بود که می‌توانست سال‌های قبل تمام شود، به طول ۴۹ کیلومتر خط آبرسانی آن انجام شد که به همراه تصفیه‌خانه‌ای که امروز افتتاح شد، مردم میانه، آب شرب گوارا را دریافت کردند که باعث خرسندی است.

وی با تاکید بر این‌که نباید کارها رها شوند، افزود: امروز دشمن به دنبال ناامیدی مردم است و دولت باید کارهایش را در جهت امیدواری انجام دهد.

رئیس جمهور با تاکید بر ادامه اجرای طرح جامع احیای دریاچه ارومیه گفت: اجرای تونل کانی سیب یکی از بخش های احیای دریاچه ارومیه بود واحیای این دریاچه با قدرت ادامه دارد.

دکتر رئیسی با اشاره به دیدار های مردمی در طی سفر دو روزه به استان آذربایجان شرقی گفت: طی سفر گذشته بنا به شرایط نتوانستیم با مردم دیدار عمومی داشته باشیم و امسال چند دیدار عمومی داشتیم و امیداریم در آینده دیدار ها را افزایش دهیم .

بخوانید:  اجرای طرح کانون مدرسه در مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان شرقی

 





منبع