عملکرد بازیکنان جوان تیم ملی پاراتکواندو قابل تحسین بود


|

کشاورز: عملکرد بازیکنان جوان تیم ملی پاراتکواندو قابل تحسین بود

وی درباره رقابت های قهرمانی پاراتکواندو جهان در فروردین سال 1402 گفت: این رقابت برای هر ورزشکاری مهم است چراکه مسیر رسیدن به پارالمپیک هموار خواهد شد. برای این رویداد برنامه داریم و می خواهیم با یک فراخوان از بازیکنانی که شرایط کلاس بندی را دارند دعوت کنیم تا در رقابت های انتخابی حاضر شوند؛ سپس برترین ها به اردوی تیم ملی جهت اعزام به این رقابت ها شرکت می کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا، عاطفه کشاورز، سرمربی تیم ملی پاراتکواندو بانوان در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون تکواندو، در خصوص کسب مدال طلای مریم عبدالله پور و نشان برنز روزا ابراهیمی در رویداد فوق عنوان کرد: بازیکنان تیم ملی در رقابت های قهرمانی پاراتکواندو آسیا در هوشیمینه توانستند مدال کسب کنند و این بار در رویداد مهمی همچون پاراگرندپری عملکرد قابل تحسینی داشته باشند. مریم عبدالله پور در رقابت های گرندپری صوفیه نتوانست مدال بگیرد اما در ریاض به قدری آماده و خوب نشان داد که توانست حریف عنواندار ازبکستانی خود که در قهرمانی آسیا برابرش به پیروزی رسیده بود را مغلوب کند.

سرمربی تیم ملی پاراتکواندو بانوان درباره عملکرد روزا ابراهیمی اظهار کرد: ابراهیمی بازیکن جوانی است که برای اولین بار در این رویداد شرکت می کرد. او مانند عبدالله پور در آسیا کسب عنوان کرد و در این رقابت ها نیز برابر حریفان نامداری پا به میدان گذاشت. ابراهیمی در این رویداد بازی را به نفر اول جهان واگذار کرد وگرنه در تمامی مسابقاتش بسیار خوب رقابت کرد و از عملکرد او راضی هستیم.

بخوانید:  «مِهر مرغک» همزمان با آغاز مدارس

انتهای پیام//