عملیات اجرایی نخستین کارخانه تولید کاغذ هرمزگان آغاز شد



به گزارش خبرگزاری برنا هرمزگان، ظهر امروز طی مراسمی با حضور مهدی دوستی استاندار هرمزگان، مسئولان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان، مسئولان سازمان جهادکشاورزی و  نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی، عملیات اجرایی کارخانه تولید کاغذ چاپ، تحریر و کپی در شهرک صنعتی گمبرون بندرعباس آغاز شد. 

نماینده عالی دولت در استان هرمزگان، تصریح‌کرد: زنجیره‌ی چوب یکی از زنجیره‌های نو و جدید است که ارزش افزوده‌های بالایی را به همراه دارد و در کنار آن می‌توانیم واحدهای جدیدی را نیز ایجاد کنیم بر همین اساس از سرمایه‌گذار این طرح می‌خواهم که از همین الان به فکر ایجاد سایر خوشه‌های این صنعت نیز باشد. 

انتهای پیام/


عملیات اجرایی نخستین کارخانه تولید کاغذ هرمزگان آغاز شد


|





منبع

میزان تولید سالیانه‌ی این مجتمع ۱۵۰ هزار تن خواهد بود که قرار در ۲ سال ساخته شود و با ۳۹ هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری برای ۳۳۰ نفر اشتغال مستقیم به همراه داشته باشد. 

بخوانید:  دلایل اصلی احساس خستگی در طول روز + اینفوگرافی

طی مراسمی با حضور مهدی دوستی استاندار هرمزگان ، عملیات اجرایی کارخانه تولید کاغذ در بندرعباس آغاز شد.

وی افزود: هرمزگان بر خود می‌بالد که در سرمایه‌گذاری رتبه خوبی دارد و توانسته تعامل مثبتی با سرمایه‌گذاران ایجاد کند. 


آیا این خبر مفید بود؟

استاندار هرمزگان، ادامه داد: ویژگی منحصر به فرد تولید کاغذ در هرمزگان این است که مردم نیز می‌توانند در آن ایفای نقش داشته و منتفع شوند؛ به این صورت که نهال مجانی اکالیپتوس را به مردم تحویل می‌دهند و بعد از سه سال آن را با قیمتی مناسب از مردم خریداری می‌کنند. 

 مهدی دوستی؛ استاندار هرمزگان در این آیین اظهارداشت: کم پیش می‌آید این جمله را به کار ببرم اما امروز می‌گویم که من دست سرمایه‌گذاران را می‌بوسم چرا که سرمایه‌گذاران بیابان‌‌های  ما را آباد می‌کنند، برای فرزندان‌مان اشتغال ایجاد می‌کنند و کشور ما را به توسعه و پیشرفت نزدیک‌تر می‌کنند. 

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف